Hot Posts

6/recent/ticker-posts

DIBERHENTIKAN KERJA BUKAN PENAMAT KINI BUAT JUALAN RM1.7 JUTA SEBULAN

DIBERHENTIKAN KERJA BUKAN PENAMAT KINI BUAT JUALAN RM1.7 JUTA SEBULAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Negara kita dah hampir 2 tahun dilanda pandemik Covid-19 dan ini merupakan satu tempoh yang amat mencabar kepada semua kerana ramai yang diuji dengan pelbagai cabaran. Antaranya ujian diberhentikan kerja dan hilang sumber pendapatan.

Walau pun kita ditimpa dugaan namun kita seharusnya berfikiran positif dan banyak-banyakkan bersabar serta yakin apa yang berlaku pasti ada hikmah daripadaNya. Sentiasa tanamkan dalam fikiran, susah kita ada yang lagi susah. Yang penting kita perlu banyak-banyak bersabar dan jangan putus asa.

Diberhentikan Kerja Bukan Pengakhiran Buat Puan Eina Aziz

Sha nak kongsikan satu kisah menarik daripada Puan Eina Aziz yang telah diberhentikan kerja sebagai pereka grafik namun berjaya bangkit semula dengan menjalankan perniagaan sehingga berjaya membuat jualan RM1.7 juta sebulan hanya dengan menjual produk orang lain.

Semoga kisah ini menjadi sumber inspirasi kepada korang yang nak ubah hidup kearah yang lebih baik.

Terduduk Apabila Bos Bagi Pilihan Untuk Ambil VSS



Puan Eina Aziz berusia 45 tahun ini merupakan anak sulung kepada 6 orang adik beradik dan memikul tanggungjawab besar untuk menjaga kebajikan mak yang tersayang. Selain itu, ibu kepada 4 orang anak yang semakin meningkat dewasa ini turut menyimpan impian untuk memberikan pendidikan yang terbaik kepada mereka. 

Komitmen saya tinggi. Dulu selesa makan gaji. Setiap bulan tak pernah risau sebab hujung bulan dapat gaji. Tetapi apabila majikan tawarkan VSS, terduduk jugalah memikirkan macamana cara nak bayar semua komitmen tu. Duit VSS yang diterima tu tak banyak mana pun sebab saya baru saja bekerja di syarikat tersebut. Suami pun kerja sendiri, jadi memang risau sangat tak ada sumber pendapatan tetap,”

Pada mulanya Puan Eina Aziz nak jadi founder produk sebab kata orang, senang nak jadi jutawan. Tapi, selepas buat kajian lebih mendalam. Susah sebenarnya nak jadi founder. Kena ada ilmu pemasaran dan jualan, modal kena besar selain perlu ada kedai dan gajikan pekerja.

Siapa sangka, selepas diberhentikan kerja, keputusan Puan Eina Aziz untuk buat bisnes dengan Eskayvie adalah satu keputusan yang tepat. Dengan tanpa modal, beliau boleh buat duit RM1.7 juta sebulan!

Saya tertarik sertai Eskayvie sebab produknya yang berkualiti. Ia diformulasikan oleh Dr Syid Ayob, seorang doktor perubatan yang memastikan setiap bahan dan sukatan yang digunakan adalah bersesuaian mengikut keperluan individu. Setiap produk yang dihasilkan akan melalui penyelidikan dan pembangunan yang menyeluruh demi memastikan ia memberi manfaat terbaik kepada pengguna,”

https://youtu.be/lBIRw0o93Og

Pencapaian mereka yang dah sertai Eskayvie Nexus

Yang menariknya, nak sertai Eskayvie Nexus tidak memerlukan modal yang besar, malahan HQ Eskayvie juga menyediakan banyak latihan pemasaran dan jualan bagi membantu orang yang tak ada pengalaman untuk mulakan langkah dan berjaya dalam bisnes. Usahawan di bawah Eskayvie tidak perlu simpan stok dan tak perlu bersusah payah keluar hantar barang kepada pelanggan. HQ yang akan uruskan semuanya daripada proses pembungkusan, penghantaran sehinggalah produk sampai ke tangan pelanggan.

Kini Lebih Selesa & Impian Tercapai Dengan Eskayvie Nexus



Puan Eina kini menjalankan bisnes Eskayvie Nexus bersama suami yang sentiasa menyokong usahanya. Semuanya di hujung jari saja sambil duduk rumah pantau PDPR anak tanpa perlu bergerak ke mana-mana.

Banyak impian Puan Eina yang sudah tercapai sejak sertai Eskayvie. Bukan saja bebas kewangan dan dapat berikan apa saja kepada anak-anak dan keluarga. Malah beliau juga berpeluang melancong ke luar negara yang tak pernah terfikir pun boleh sampai. Semuanya ditanggung oleh Eskayvie.



Impian Puan Eina nak hantar anak sambung belajar di universiti yang terbaik pun telah tercapai. 2 anak beliau dapat sambung belajar di universiti luar negara dan tempatan. Semua tu perlukan duit tapi beliau dah tak perlu risau sebab bonus Eskayvie je cecah 5 angka. Puan Eina juga bersyukur sangat kerana sampai sekarang tak pernah ‘miss’ bagi duit belanja kepada emak setiap bulan. Memang seronok sangat!

Sokongan padu daripada HQ telah membawa Puan Eina mencapai banyak impian. Kelebihan sistem Eskayvie Nexus yang telus ini memberikan keuntungan sehingga 40% melalui Komisyen, Bonus dan Reward. Ia sangat membantu setiap usahawan mencapai pendapatan impian sehingga 6 angka.

Semuanya boleh dibuat dari hujung jari saja guna telefon pintar atau laptop. Bisnes boleh berjalan lancar di mana saja korang berada asalkan ada data internet.

Eskayvie Diffenz Terjual lebih 500,000 botol

Baru-baru ni, Eskayvie ada keluarkan satu produk inovasi terkini daripada Cendawan Susu Harimau iaitu Eskayvie Diffenz yang jadi rebutan pengguna dan telah terjual lebih 500,000 botol.

Kajian mendapati Cendawan Susu Harimau ini sangat bagus untuk menjaga kesihatan paru-paru. Mereka yang ada sistem imun yang lemah dan masalah terhadap kesihatan paru-paru sangat sesuai untuk ambil Diffenz ni. Di musim pandemik ini, kita sendiri tahu bahawa sistem imun dan kesihatan paru-paru sangat perlu ditingkatkan agar tidak mudah dijangkiti virus yang boleh membawa maut. Puan Eina ni pun ada bekalkan anak-anak dengan Diffenz sebab nak lindungi mereka yang masih belum layak untuk terima vaksin.

Korang boleh klik sini untuk tahu lebih lanjut berkaitan Eskayvie Diffenz.

KELEBIHAN SEBAGAI USAHAWAN ESKAYVIE NEXUS

1.      Tiada Modal

2.      Yuran Pengaktifan Rendah

3.      Komisen Pengenalan, Komisen Jualan sehingga 40%, Bonus

4.      Tidak Perlu Pegang Stok & Penghantaran diuruskan Eskayvie

5.      PERCUMA: Latihan Jualan dan Pemasaran secara online dan offline bernilai lebih RM360,000 seorang

6.      Bimbingan professional oleh doktor perubatan, dietitian dan nutritionist

7.      Insentif kereta, rumah & royalti

8.      Sistem yang telus dan adil

 


 







Sha sangat sarankan mereka yang hilang pekerjaan dan sedang tercari-cari peluang pendapatan untuk sertai Eskayvie Nexus ini. Mana tahu, dengan usaha ini korang mungkin dapat capai impian seperti Puan Eina sehingga berjaya buat jualan RM1.7 juta sebulan.



Selaras dengan visi Memperkasakan Kesihatan dan Ekonomi Ummah, Eskayvie mensasarkan untuk membantu lebih 20,000 wakil pengedar di seluruh Malaysia menjelang Disember 2021 bagi mencapai matlamat bebas kewangan serta bebas masa demi keluarga.

“Kita Ikhtiar untuk kesihatan diri dan bantu ekonomi keluarga,”

Kepada yang berminat untuk sertai Eskayvie Nexus boleh layari https://eskayvienexus.my/  untuk maklumat lanjut.

Post a Comment

8 Comments

  1. Rezeki Allah amat luas
    Pentingnya usaha, tawakkal dan doa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju rezekiNya sangat luas. Tinggal usaha untuk cari je kemudian tawakal kepadaNya.

      Delete
  2. janji ada usaha, insyallah akan berjaya

    ReplyDelete
  3. Tahniah atas kejayaan, yang penting perlu pandang kedepan rezeki Allah luas...

    ReplyDelete
  4. Kalau tak cuba tak tahu kan. Asalkan usaha.

    ReplyDelete
  5. saya teruja dan suka mendengar kisah orang yang sudah berjaya.

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah suka dengar sharing orang hebat ni.. speechless sekejap dengar boleh buat sampai 1.7 juta sebulan

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi