Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Kejutan Di Pentas Akhir Juara Gegar Vaganza 2019

Kejutan Di Pentas Juara Gegar Vaganza 2019 ? | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Malam ini merupakan Gegar Vaganza 2019 Akhir dan keputusan telah diumumkan. Sedikit terperanjat dengan keputusan pada malam ini kerana tidak ada pemenang ditempat kedua. Nampaknya ramai yang tidak berpuas hati dengan keputusan malam kerana agak pelik bila ada 2 orang juara. Sha sendiri kalau boleh nak ada satu juara sahaja iaitu Naqiu. Bukan kerana Sha peminat Naqiu dari dulu pun tetapi memang Naqiu punya kelebihan dari segi seni kreatif dia.



KEPUTUSAN GEGAR VAGANZA 2019


6. SHAM VISA

Seperti pendapat ramai-ramai, Sha rasa ada yang lebih layak dari Sham Visa untuk masuk final kali ini, tetapi mungkin rezeki dia kali ini.

5. ONE NATION EMCEE

Pencabar terbaik semasa separuh akhir! Memang terbaik persembahan dan tenaga daripada mereka.

4. NUR FATIMAH

Mungkin ada yang lebih layak dari Nur untuk masuk final ini. Tapi berbaloilah kan cuti lama-lama balik Malaysia masuk final.

3. JATT

Penghibur terbaik dari awal hingga akhir ! Pertandingan tak nampak macam pertandingan, macam konsert sendiri dibuatnya.

2. -

Jeng jeng... TAK ADA

1. NAQIU & HADY MIRZA

Ya ! Malam ini kita ada juara. Inilah kejutan yang dikatakan oleh Dato' Ramli MS selepas Naqiu membuat persembahan.

Apa pun keputusan telah dibuat, kita hormati sahajalah lagipun dua-dua dapat hadiah sama sahaja. TAHNIAH ! Selamat Bercuti ke Eropah buat juara-juara. Sponsor Boss Susu Segar pun terbaik.

Post a Comment

2 Comments

  1. Waalaikumussalam. Memang sangat kejutan. Tak minta banyak, semoga bos susu taja GV lagi tahun depan sebab depa takda la kecoh di pentas macam penaja lepas2. Erk 😌

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi