Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Jualan Penghabisan Stok Baju Kurung Murah Dan Simple

Baju Kurung & Blouse Murah Dan Cantik Di Shals Butik | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Korang tengah buat apa tu? Tengah usha baju baru ke? Setiap kali hujung tahun adalah waktu untuk Sha membeli baju atau kasut baru. Maklumlah Sha sejenis yang jarang membeli pakaian secara kerap setiap tahun. Jadi sekurang-kurangnya semasa cuti sekolah jika kakak ipar Sha balik ke Ipoh, pastinya beliau akan mengajak Sha untuk Sha membeli belah baju atau kasut. Jadi selain bonding time bersama ipar duai, sekurang-kurangnya Sha adalah geng perempuan untuk membeli baju atau kasut. Perasaan dia sedikit lainlah kalau pergi ramai-ramai tapi biasanya suami ikut sekali dan Sha akan minta pendapat suami juga sebelum membeli apa-apa barangan. Bercakap tentang baju, pastinya baju kerja banyak memerlukan baju kurung. Jika sebelum ini Sha agak susah untuk membeli baju kurung yang murah dan mampu milik. Tetapi kini masalah untuk mengeluarkan modal yang besar untuk membeli baju kurung untuk kerja sudah tidak ada lagi kerana Sha sudah tahu di mana Sha boleh dapatkan baju kurung murah dan menepati citarasa Sha yang sukakan baju kurung design ringkas sahaja.



Walaubagaimanpun, dengan ekonomi yang tidak menentu sekarang ini Sha memilih untuk berbelanja dengan lebih bijak tanpa mengabaikan keinginan diri. Sebagai seorang wanita pastinya suka dengan sesuatu yang cantik, begitu juga dengan Sha. Jadi Sha mencari baju kurug yang murah dan mampu milik. Tidak hanya murah, tetapi cantik dan sopan dipandang orang.


Jualan Penghabisan Stok 11.11.2020





Setakat ini pelanggan banyak memilih warna milo, mungkin agak jarang nak jumpa baju warna sebegini di pasaran luar.




Jika sebelum ini baju ini dijual dengan harga Rm 50 sepasang, tetapi sepanjang bulan november ini hq telah menawarkan beberapa design baju kurung hanya dengan Rm 40 sahaja. Sha sendiri telah mendapatkan baju kurung ini untuk persediaaan baju kerja baru untuk tahun hadapan. Jadi kiranya beli sekarang, tahun hadapan baru Sha pakai, haaa gitu. Jadi jika koramg sedang mencari baju kurung on sale bolehlah dapatkan baju kurung yang murah ini seperti baju kurung jenis pastel seperti di bawah ini.

Baju Kurung Pastel Yang Simple


Baju kurung pastel direka dengan design simple tetapi bila dipakai tetap terserlah keayuan si pemakai dan material comocrepe yang sangat selesa. Fakta yang korang perlu tahu tentang baju kurung pastel :
 
1. Design yang simple dan khas untuk mereka yang mereka yang ingin nampak ayu.
 
2. Material comocrepe premium yang sangat selesa. Serius tak panas dan nyaman bila dipakai.
 
3. Wuduk friendly. Senang nak ambil wuduk kerana mempunyai zip bahagian tangan. Jadi yang risau nak selak lengan nanti memang tepatlah baju kurung ini memudahkan kaum hawa mengambil wuduk.


4. Breastfeeding friendly untuk ibu-ibu yang menyusukan anak. Teringat semasa zaman menyusukan Abang Zaryth dan Adik Nur agak susah nak jumpa baju kurung yang mempunyai zip di hadapan. Tapi dengan prihatinnya design tunik.my kebanyakan mempunyai zip depan pada bahagian dada.



5. Pilihan warna yang menarik dan terkini. Korang boleh tengok warna yang ada pada gambar-gambar di atas.
 
6. Pilihan saiz juga ada saiz kecil hingga plussize iaitu XS hingga 4XL


Size Chart Baju Kurung Pastel

Jadi apa lagi korang, jangan lepaskan peluang untuk membeli baju kurung baru dengan harga lebih jimat ini. Kami juga bukan hanya menyediakan baju kurung yang murah dan cantik tetapi juga menyediakan blouse yang murah, simple, sopan dan cantik.

 

Sebelum tempah ukur badan sendiri terlebih dahulu bagi memastikan saiz yang betul kerana mungkin saiz berbeza dengan baju yang biasa korang beli.

 

Jika korang ingin mendapatkan baju kurung murah dan trusted seller korang boleh whatapps Sha terus untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang design-design baju yang ada dalam stok. Memandangkan jualan ini adalah penghabisan stok, sila hubungi Sha untuk periksa stok terlebih dahulu ya barulah kita jual beli.

 

Whatapps :

 

0179154696

 

Facebook Page:

 

SHALS BUTIK

 

Instagram :

 

shals.butik

 


Post a Comment

2 Comments

  1. Date keramat ni memang tak lepaskan peluang shopping online. Murah la pulak baju ni. Cantik design suka simple

    ReplyDelete
  2. simple and nice.... boleh pakai kemana2 then tudung apa skali pun....

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi