Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Bahagian Intim Bermasalah? Cubalah Pembersih Wanita Rahsia Puteri

Pembersih Wanita Rahsia Puteri | Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sering kali kita mendengar "mencegah lebih baik dari mengubati". Sebagai seorang wanita pastinya kita akan mengambil berat atas kebersihan kawasan intim dan kesihatan keseluruhannya. Mungkin bagi kita penjagaan luaran seperti penjagaan wajah dan kulit badan lebih penting berbanding bahagian intim yang jarang dibahaskan secara terbuka. Walaubagaimanapun sebagai seorang wanita sama ada anak dara atau pun sudah bersuami kebersihan bahagian vagina amatlah perlu dititik beratkan kerana untuk mengelakkan daripada terkena jangkitan virus atau pun bakteria di kawasan tersebut.


Antara kesan-kesan tidak menjaga kebersihan kawasan intim wanita atau terjadinya ketidakseimbangan pH dan bakteria baik boleh menyebabkan kegatalan, bau yang tidak menyenangkan dan masalah keputihan. Dalam menjaga kebersihan pemilihan pencuci feminin yang betul, seperti tidak mengandungi pewangi sintetik, tanpa pewarna dan formula sintetik. Sebagai usaha penjagaan diri ini salah satu produk yang patut dicuba adalah Pro.Care Rahsia Puteri Feminine Wash. Apakah kelebihan pencuci faraj Rahsia Puteri ?


Pro.Care Rahsia Puteri Feminine Wash adalah formulasi semula jadi dengan campuran ekstrak herba. Ia direka khas untuk membersihkan bahagian intim. Pembersih harian yang lembut dapat membantu menghalang pertumbuhan bakteria, mengekalkan keseimbangan pH pada bahgian intim dan menggalakkan kesihtan keseluruhan faraj. Ia sesuai untuk kegunaan harian bagi memastikan kesegaran dan kebersihan.


Fungsi Rahsia Puteri Feminine Wash


Bahagian Intim wanita memerlukan penjagaan khas kerana ianya mempunyai pH berasid secara semula jadi yang membantu mengekalkan keseimbangan bakteria baik dan buruk. Mencuci dengan sabun biasa atau gel mandian boleh menyebabkan ketidakseimbangan pH yang boleh menyebabkan jangkitan, kekeringan bau busuk dan gatal. Oleh itu Rahsia Puteri mempunyai fungsi-fungsi yang sepatutnya untuk menjaga kesihatan faraj selain mengencangkan kembali dinding faraj.


Kandungan Rahsia Puteri Dengan Ekstrak Herba :

Pueraria Mirifica (Lobata)
Mengelakkan vagina terllau kering

Manjakani
Mengelakkan masalah keputihan, mengetatkan vagina, mestabilkan pH vagina dan merawat kembali saluran peranakan.

Kacip Fatimah
Anti-kulat, anti-radang, menguatkan otot faraj, melegakan otot faraj

Piper Betel
Merawat keputihan dengan menghalang perkembangan kulat penyebab keputihan.

Aged Garlic
Melegakan senggugut

Relax Lavender
Membantu mengurangkan bau dan memberi keselesaan  juga kesegaran berpanjangan.

Cara Penggunaan Pembersih Wanita

Kita hanya perlu basahkan bahagian intim dengan air. Tuang sedikit Pro.Care Rahsia Puteri Feminine Wash pada tapak tangan. Basuh bahagian intim dengan lembut dan biarkan selama 30 saat sebelum bilas bersih.

Tips penjagaan bahagian intim supaya selesa dan sihat.


1. Pemilihan seluar dalam yang betul, sebaiknya daripada kain kapas dan elakkan daripada seluar dalam terlalu ketat dalam jangka masa lama.

2. Jika bersenam dan melakukan aktiviti yang berpeluh, tukar pakaian yang lembap dengan segera.

3. Elak pakai pakaian dalam ketika tidur pada waktu malam untuk membenarkannya "bebas" bernafas.

4. Bawa pakaian dalam tambahan untuk ke tempat kerja supaya jika terasa lembap boleh tukar. Jika lembap kita pun tak selesa dan boleh menyebabkan kegatalan.

5. Ketika haid kalau boleh kerap atau tetapkan masa untuk tukar tuala wanita.

6. Pilih pencuci faraj yang sesuai. Cuba elakkan menggunakan sabun atau gel mandian biasa untuk mencuci bahagian intim.



Untuk maklumat lanjut tentang produk Rahsia Puteri Feminine Wash ni, korang boleh layari :

Website: 

Facebook:

Instagram:


Berita baik untuk kepada sesiapa yang berminat untuk berniaga korang boleh menyertai peluang perniagaan Puteripreneur, sila hubungi Y.S.P Industries (M) Sdn Bhd +60124954288

Post a Comment

5 Comments

  1. 1st time dengar brand ni. liez jenis sensitif nak pakai pencuci wanita ni.. kena memilih tapi kalau kandungan bahannya ok mmg beli stock banyak..

    ReplyDelete
  2. Tak pernah lagi dgr brand ni sebelum ni tapi kalau baca bahan2 yang di gunakan, boleh try

    ReplyDelete
  3. 1st time dengar jenama ni. Nanti Qis try jugak

    ReplyDelete
  4. oh nak cuba jugak lah, terima kasih kongsi ^_^

    ReplyDelete
  5. Tak pernah dengar jenama ini.. Boleh beli untuk cuba.. Thanks for sharing!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi