Hot Posts

6/recent/ticker-posts

PELAKON MR.GREY FENDY BAKRY

PELAKON MR.GREY FENDY BAKRY | Nampaknya sekarang nama Fendy Bakry semakin dikenali ramai selepas memegang watak Mr.Grey atau Liq di dalam Drama Mr.Grey. Tapi Sha tak berapa tunggu sangat nak tonton drama ini kerana ianya waktu tidur anak-anak jam 10.00 malam dan eehhh... suami kita cemburu mentang-mentang lah bagitahu dia masa Anugerah Meletop Era baru-baru ini Sha cakap nak undi Fendy Bakry lah..aahahaha..halamakk.. Sha mula perasan akan Fendy Bakry ini semasa telemovie Teksi Love iaitu lakonan beliau bersama Mira Filzah..

 

SERBA SEDIKIT BIODATA FENDY BAKRY


Nama Penuh : Mohd Affandi Bin Nor Bakri
Umur : 30 tahun (2018)
Tarikh Lahir : 11 Ogos 1988 | sama dengan hari lahir arwah ayah Sha...
Asal : Perlis
Drama / Filem : Teksi Love , Mr.Grey, Kerna Syurga Bukan Percuma ( watak Abang Surau)

Kiranya Fendy Bakry lambat dikenali berbanding rakan seangkatannya ketika Hero Remaja 2011/2012 iaitu Fattah Amin, Syafiq Kyle, Saharul Ridzwan, Nazrief Nazri, Hafriez dan Hafidz Roshdi. Mungkin rezeki Fendy bakry baru sampai kan..


Jom kasi trending dan sokong kerjaya beliau. Ceriakan hari anda dengan loghat utara dan gelagat kelolo Mr.Grey dan Nisa Ardina.



Tajuk : Mr. Grey
Mula Tayangan : 9 April 2018
Masa : Setiap Isnin-Khamis, 10.00 malam 
Siaran : Astro Ria 104 & Ria HD 123
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Jumlah Episod: 14
Pelakon : Fendy Bakry, Eyra Hazali, Shah Iskandar, Lisdawati, Gambit Saifullah, Scha Elinnea, Kayda, Nabil Aqil, Mardiana Alwi, Fauziah Ahmad Daud, Farah Nabilah
SINOPSIS MR. GREY

Mengisahkan Mr.Grey dan Nisa Ardina yang mengambil keputusan bernikah, tetapi melukakan hati dua insan, iaitu Datin Musalma dan Ilham Arsyad yang sudah sekian lama menyayangi Nisa. Ketika Nisa mengecapi kebahagiaan, Grey meninggalkan isterinya untuk kembali kepada ibunya yang sedari awal tidak sukakan Nisa. Mungkinkah perpisahan ini membawa Ilham kembali kepada Nisa atau mungkin Grey menyedari kesilapannya dan kembali menuntut tempatnya dalam hati Nisa?

Post a Comment

1 Comments

Terima Kasih Daun Keladi