Hot Posts

6/recent/ticker-posts

PILIH HADIAH UNTUK TERSAYANG DI PRINTCIOUS.COM

PILIH HADIAH UNTUK TERSAYANG DI PRINTCIOUS.COM | Sha bukan seorang yang berseni jauh lagi seorang yang kreatif tapi teringin juga nak buat benda cantik-cantik dengan hasil tangan dan rekaan daripada idea sendiri yang tentunya lebih memberi nostalgia kepada bakal penerima nanti. Mungkin lepas ini tak perlu pening-pening kepala lagi tak perlu ke kedai nak tempah lepas tu nak fikir design kat kedai orang dah, kadang-kadang kat kedai ni banyak gangguan tapi kini dengan santai anda boleh buat tempahan hadiah atau cenderahati secara online dan yang penting anda boleh cipta sendiri corak, warna dan gambar apa yang anda nak letak dan design seperti yang anda impikan, senang bukan? Printcious.com-Precious gift from your heart amatlah sesuai untuk anda yang masih mencari-cari idea hadiah apa nak bagi di hari istimewa nanti. Cuma anda perlu cari masa dan hadap komputer peribadi sahaja untuk merealisasikan hadiah anda. Semuanya sesuai untuk hadiah hari lahir, perkahwinan, pertunangan, ulang tahun dan majlis karporat.

 

Printcious.com memberi  perkhidmatan design and customise your gift jadi inilah peluang korang nak curahkan idea dan sekali gus menyatakan kasih sayang dan ikhlas pada yang tersayang dalam bentuk barang. Jangan risau, di sini korang boleh pilih pelbagai bentuk hadiah yang korang nak seperti t-shirt, mugs, cushions, phone cases, ceramic tiles, puzzles, mouse pads, mini tes, baby rompers, coasters, button badges, caps, canvas, bags, keychains, aprons, luggage tags, door hangers dan juga fridge magnet. Korang tak percaya? tengok ni haaa...macam-macam korang boleh buat mengikut citarasa korang ataupun citarasa si penerima nanti dan  mungkin itu lebih dihargai memandangkan manusia mempunyai citarasa berlainan kan jadi korang boleh buat keputusan dengan lebih bebas.


Kalau macam ni gayanya sakit kepala fikir idea lagi tak tahu lah nak cakap, memang menarik dan sesuai sangat untuk menjadi simpanan yang tersayang.  Dalam banyak-banyak pilihan yang ada Sha tertarik pada ceramic tiles, kenapa? Sha tengah berangan nak dekorasi bilik belakang tu jadi bilik manis-manis semanis Nur Zaryth Fathia...huhuhu..jadi nak letak laa gambar dua beradik tu kat situ bagi tambah sweet ikatan adik beradik ni..hihi..

Bab nak design tu korang tak perlu risau caranya ringkas sahaja tak perlu takut nak klik mana. Yang pasti korang klik create akan keluar pilihan dan bila korang dah pilih korang customise it! Masa inilah korang nak curahkan kasih sayang korang macam mana, nak letak gambar mana, kata-kata apa, nak letak trademark korang sendiri ke sebagai ingatan buat yang istimewa tu.


Macam yang korang nampak kat customise tools tu add text dan image yang korang inginkan. Senangkan cuma korang kena pandai susun atur sahaja, pilih warna background, tulisan yang sesuai dan icon yang menarik terus klik DONE sahaja. Bila dah siap add to cart dan buat pembayaran korang tunggu je pihak printcious.com buat kerja.

Semoga yang tersayang terharulah dengan ciptaan korang sendiri tu..hihii..Pada yang tak pernah bagi kejutan atau hadiah tu boleh laa cuba yeaa..bagi sweet sikit hubungan korang tu. Hadiah-hadiah dan pilihan kat sini semuanya sesuai untuk lelaki atau perempuan juga sesuai untuk pelbagai sambutan seperti hadiah hari lahir, perpisahan atau cenderahati apa-apa keraian. Senang betul zaman sekarang ni kan betul-betul dihujung jari...!

Post a Comment

5 Comments

Terima Kasih Daun Keladi