Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Tingkatkan Aura Wajah Secara Semulajadi Bersama Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit

Tingkatkan Aura Wajah Secara Semulajadi Bersama Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.



Alhamdulillah Sha baru sahaja menyambut hari lahir pada 7 mac baru-baru ini. Itu bermakna semakin meningkatlah umur Sha kini. Di pertengahan usia 30 an ini semakin lama semakin perlulah kita menjaga pemakanan dan juga mengambil suplimen untuk penjagaan diri.

Hakikatnya badan kita di usia 30 an tidak akan sama dengan badan ketika 20 an melainkan kita rajin mengambil ramuan-ramuan tambahan untuk badan sendiri. Korang rasa macam mana? Atau Sha sahaja yang rasa macam tu?

Tapi jangan risau, kali ini Sha nak kongsi dengan korang satu suplemen yang korang boleh cuba. Produk ini diperbuat daripada ramuan halal semula jadi dan formulasi daripada Sakura Ekstrak, Royal Bird Nest dan Korean Ginseng dengan teknologi terkini yang diimport dari Korea iaitu Kitsui Glow Sakura.


Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit



Sha difahamkan Kitsui Glow Sakura adalah produk yang yang tiada pewarna tambahan, tiada penambah rasa dan rendah kalori iaitu hanya 58 kalori setiap sachet.

Ramuan halal semulajadi dan diformulasi daripada ekstrak sakura, royal bird nest dan korean ginseng dengan menggunakan teknologi terkini yang diimport dari Korea.

Glow Sakura dapat membantu mencerahkan kulit seluruh badan terutamanya di celah-celah pelipat, leher, ketiak dan celah peha.

Selain itu produk ini membantu menggalakan penghasilan kalogen secara semula jadi pada kulit untuk melambatkan proses penuaan serta sangat sesuai untuk melembutkan kulit seluruh badan.


Diformulasi Khas Untuk Mereka Yang Mengalami Masalah Dibawah


Sebelum itu yang paling penting Sha nak beritahu adalah produk Kitsui Glow Sakura ini bebas daripada bahan-bahan berbahaya. Jadi kita tak perlu bimbang untuk mencuba Kitsui Glow Sakura sebagai suplemen kecantikan harian.


Glow Sakura ini sesuai diamalkan sebagai suplemen rutin harian untuk korang yang mengalami masalah berikut :

  • Kulit sensitif, kemerahan, pori yang membesar dan kulit berminyak.
  • Kulit kusam terutamanya di bahagian celah peha, leher dan ketiak
  • Kulit kering di bahagian muka dan tapak kaki.
  • Masalah kulit eczema
  • Keguguran rambut
  • Kulit wajah yang sentiasa terdedah pada cahaya matahari UV sehingga menjadikan kulit gelap


kitsui glow sakura
Cara Penggunaan - Campurkan 1 paket Kitsui Glow Sakura ke dalam 150ml air sejuk atau air suam, kemudian goncang sehingga larut. Boleh diambil sebelum sarapan pagi.


Kitsui Glow Sakura Formulasi Terkini Dari Korea

Di sini Sha kongsikan dengan korang ramuan utama yang digunakan untuk menghasilkan Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit ini. Yang pastinya semua bahan adalah halal semulajadi. Sebenarnya Sha baru sahaja tahu rupanya bunga sakura ini mempunyai khasiat untuk kulit kita.


 

Kitsui diperbuat daripada kandungan premium untuk anda. Sarang burung walit amat kaya dengan faktor pertumbuhan epidermis (EGF). EGF dapat membantu dalam pembaikan dan pertumbuhan sel juga dapat meningkatkan kolagen di dalam kulit.


Ekstrak Sakura

Kajian yang diterbitkan dalam jurnal Molecular Nutrition & Food Research, Jepuin mendapati bahawa ekstrak sakura mempunyai khasiat dalam mencerahkan kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan cantik.


Royal Bird Nest

Manfaat sarang burung walit untuk kecantikan dan kesihtan badan sudah dipercayai sejak zaman dahulu hingga kini. Setiap wanita harus mengamalkan sarang burung walit yang bermutu tinggi dan terpilih dari yang terbaik untuk mengekalkan kecantikan dan yang lebih sihat.


Korean Ginseng

Korean Ginseng dapat menghidrasi dan meregenerasikan sel-sel kulit dengan memastikan peredaran oksigen berfungsi dengan baik serta meningkatkan peredaran darah sekitar kawasan kulit. Dengan peredaran darah yang sempurna di sekitar kawasan kulit ia kan membantu membuat kulit lebih cerah, glowing dan tampak sihat.


Pomegranate

Buah Delima mengandungi vitamin C semulajadi yang sangat bagus untuk mengekalkan kulit sentiasa glowing dan sihat. Antioksigen dalam buah delima dapat membantu menghilangkan radikal bebas, melindungi sel kulit dari kerosakan dan mengurangi keradangan kulit muka.


Wanita yang kerap mengambil sarang burung telah menunjukkan hasil kulit yang jauh lebih kelihatan muda dan lebih sihat. Jelas disini bahan yang digunakan adalah terbaik untuk kecantikan dan juga kesihatan kulit wajah kita. Tiba-tiba pulak teringin nak makan buah delima, sedapnya.


4 Kebaikan Kitsui Glow Sakura Sarang Burung Walit



Mencerahkan

Membantu mencerahkan kulit seluruh badan terutamanya di celah celah pelipat, leher, ketiak dan celah paha.

Melembutkan

Membantu mengekalkan kecantikan dan kelembutan kulit terutamanya di bahagian kulit muka.

Melindung

Membantu melindungi kulit dari sinar UV yang bahaya

Penghidratan

Menangani kulit kering dibahagian mata dan tapak kaki melalui penghidratan.


Dengan 4 kebaikan ini korang akan mendapat kulit  yang lebih berseri.


Testimoni Pengguna Kitsui Glow Sakura


Rasanya tak sah kalau Sha cerita sahaja apa kebaikan Kitsui Glow Sakura ini tapi tak kongsi pun testimoni yang sudah ada. Ini merupakan beberapa testimoni terkumpul hasil selepas mengamalkan Kitsui Glow secara konsisten.






Siapa tak nak perubahan yang baik sebegini bukan? Tambah pula kalau sudah bersuami, yang baru nak bersuami pun kena buat persediaan. Kadang-kadang masalah kulit sebegini boleh membuat diri rasa macam kekurangan tetapi kita perlulah bertindak untuk tidak membiarkan ia menjadi lebih teruk.


Selamatkah Pengambilan Produk Kitsui Glow Sakura


Dalam mencari pencerah kulit yang selamat dan berkesan, korang jangan ambil sebarangan produk supaya tidak terbeli produk yang tidak diiktiraf atau tidak selamat. Tips nak beli produk macam ini korang kena tengok tempatlah juga, selain itu korang kena tahu jugalah bahan-bahan yang digunakan.


Ok, macam biasa bila dah tahu tentang produk, ramuannya dan kebaikan produk semua korang pasti nak tahu adakah produk Kitsui Glow Sakura ini selamat diamalkan bukan? Jadi sebelum korang tanya, Sha kongsikan di sini keputusan hasil ujian ke atas bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Kitsui Glow Sakura ini.



Seperti yang kita dapat lihat, semua ramuan dalam produk ini telah lulus ujian makmal. InsyaAllah selamat untuk korang cuba, maklumlah zaman sekarang banyak suplemen dipasaran jadi kita kena pilih yang terbaik.


Dapatkan Voucher Code Dan Free Gift Dengan Pembelian Kitsui Glow Sakura

Wahhh menariknya, untuk pengetahuan korang beli Kitsui Glow Sakura sekarang di Shopee korang akan dapat Voucher Code dan Free gift daripada Kitsui. Jadi korang boleh layari pautan dibawah untuk membuat pembelian segera.

𝐃𝐢𝐬𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐕𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐂𝐨𝐝𝐞 + 𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐆𝐢𝐟𝐭 

Guna code "KITSGLOW" semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) di Kitsui Official Shopee Mall



Kitsui Website : https://kitsui.com.my/

Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq

Kitsui Official Lazada Mall : https://www.lazada.com.my/shop/kitsui-beauty-store

Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia


Bagi yang suka membeli secara terus, korang boleh cuba dapatkan Kitsui Glow Sakura ini di cawangan Watsons berdekatan anda.






Post a Comment

1 Comments

Terima Kasih Daun Keladi