Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Kitsui Coffee Xslim Shapez Untuk Kurus

Kitsui Coffee Xslim Shapez Untuk Kurus | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Baru-baru ini Sha mengalami sedikit kemalangan di rumah yang menyebabkan tulang ibu jari kaki sebelah kanan patah. Bila sudah tak dapat berjalan dan aktif seperti biasa tambah pula selera makan sentiasa ada, menyebabkan berat badan naik tanpa segan silu. Agak risau dengan kenaikan berat badan, Sha perlu mencari sesuatu yang boleh membantu Sha menurunkan berat badan kembali. Maklumlah biasanya ketika aktif kita boleh mengawal berat kita, tapi bila pergerakan terhad maka sibuklah nak cari solusi untuk turunkan berat badan.

Jadi kali ini Sha nak kongsi dengan korang yang sama situasi dengan Sha iaitu mempunyai masalah berat badan. Jika sebelum ini Sha banyak mencuba sesuatu yang berasaskan buah, sekarang Sha dengar minum kopi pun boleh kurus kembali. Betul ke? Jom tengok, kali ini Sha memilih untuk mencuba satu produk yang dikeluarkan oleh Kitsui iaitu Kitsui Coffee Xslim Shapez.


Apa Itu Kitsui Coffee Xslim Shapez?

Kitsui Coffee Xslim Shapez merupakan suatu minuman campuran botani. Ianya dicipta khas untuk membantu kita mendapatkan badan yang ideal, bertenaga dan sihat secara semulajadi. Kitsui Coffee Xslim Shapez juga diperbuat daripada bahan-bahan yang natural untuk membantu kita menurunkan berat badan.



Apa yan penting Kitsui Coffee Xslim Shapez ini bebas dari bahan-bahan terlarang. Maklumlah bila sebut produk kuruskan badan ini, kita kena periksa dulu betul-betul kalau tidak boleh membahayakan diri sendiri. Kitsui Coffee XSlim Shapez ini juga disahkan halal dan diformulasi secara unik untuk pengguna dengan ramuan halal semulajadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian korang.


Kitsui Coffee Xslim Shapez Untuk Kurus


Menurunkan berat badan bukan hanya untuk kurus dan cantik, tetapi ianya juga penting untuk kesihatan kita. Berat badan yang berlebihan boleh menyebabkan beberapa penyakit iaitu seperti penyakit diabetes, jantung dan tahap kesuburan menurun. Jadi sebelum kita menyesal, kita seharusnya mengambil langkah yang sepatutnya untuk mengawal makan dan mengubah rutin harian.

Jom cantik semulajadi dengan Kitsui ! Dapatkan bentuk badan yang lebih ideal serta sihat dan bertenaga apabila anda menjadikan KITSUI COFFEE XSLIM SHAPEZ sebagai rutin pagi suplemen pelangsingan badan yang menggunakan 100% bahan halal semulajadi. Disarankan untuk ambil satu sachet sebelum memulakan aktiviti seharian. Sangat sesuai untuk mereka yang sentiasa dalam perjalanan dan mudah dibawa ke mana sahaja. Siapa yang sesuai untuk amalkan Kitsui Coffe Xslim Shapez ini? Adakah korang antara yang tersenarai?


Kitsui Coffee Xslim Shapez Sesuai Diamalkan Oleh Orang Yang Mempunyai Tanda-Tanda Dibawah

  • Orang yang mempunyai masalah lemak berlebihan di bahagian leher, lengan tangan, perut dan peha.
  • Orang yang mengalami berat badan bertambah setiap bulan
  • Orang yang selera makan yang kuat
  • Orang yang badannya cepat letih dan lesu
  • Orang yang tidak mengamalkan cara pemakanan yang sihat
  • Orang yang kuat berdengkut
  • Orang yang kurang bersenam atau tidak bersenam.


Kandungan Utama Kitsui Coffee Xslim Shapez

Melihat kepada senarai bahan-bahan yang terkandung di dalam Kitsui Coffee Xslim Shapez memang kandungan adalah daripada bahan terbaik. Apa yang penting, lagi best nak minum kerana ianya berasaskan kopi. Sha percaya di kalangan pembaca semestinya ramai peminat kopi kan? Jadi, inilah minuman diet untuk korang yang mahu mendapatkan shape badan yang ideal dan slim.

Korean Ginseng


Koren Ginseng banyak digunakan untuk menguatkan sistem imun dan melawan keletihan badan, terutama pada orang yang mengalami sindrom kekurangan tenaga. Membantu meningkatkan fokus mental anda.


Green Coffee Bean

Ekstrak serat dari biji kopi hijau adalah sangat tinggi dengan antioksidan, membantu meningkatkan tenaga seleuruh badan dan meunyokong kesihatan otak.

Ekstrak biji kopi hijau dapat membantu menjaga berat badan yang sihat bersamaan dengan diet dan senaman yang betul

Serbuk ekstrak biji kopi hijau diperbuat dari biji kopi mentah yang ditanam secara semulajadi dan kemudian menggunakan suhu yang rendah diekstrak tanpa alkohol


L-Carnitine

L-CARTINE Mengurangkan Lemak & Meningkatkan Metabolisme.

Dengan tahap L-Carnitine yang lebih tinggi, badan anda kan menjadi lebih cekap dalam membakar lemak. Ini bukan sahaja megurangkan jumlah lemak yang disimpan oleh tubuh anda, tetapi juga membantu mengurangkan lemak perut, jenis yang mengelilingi organ penting anda dan berpotensi menyebabkan penyakit hati berlemak dan keadaan kesihatan yang serius.

L-Carnitine memberikan peningkatan metabolisme yang lebih berkesan membantu program penurunan berat badan anda kerana anda akan meningkatkan jumlah kalori  yang anda dapat bakar walaupun pada waktu rehat.


Hoodia



Hoodia adalah Ekstrak tumbuhan semulajadi yang dapat membantu mengurangkan selera makan. Dengan pengambilan makanan yang kurang, bermakna pemakanan kalori adalah rendah seterusnya dapat membantu menurunkan berat badan.


Kitsui Coffee Xslim Shapez Bebas Bahan-Bahan Berbahaya

Seperti yang Sha katakan diawal tadi, dalam mencari produk yang bagus kita perlu memastikan produk tersebut tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya. Selain itu juga apa yang kita perlu titikberatkan adalah isu halal. Untuk pengetahuan korang, Kitsui Coffee Xslim Shapez ini adalah halal dan sesuai diambil oleh vegan.


Di sini Sha juga ingin berkongsi dengan korang satu bahan terlarang yang biasa ada dalam ubat kurus iaitu sibutramine. Jom kita baca sedikit maklumat tentang sibutramine.

Berdasarkan data daripada kajian Sibutaramine on Cardiovascular Outcome Study, penggunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardioviskular seperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubat berkenaan. Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) telah memutuskan untuk menggantung pendaftaran ubat sibutramine.

https://www.pharmacy.gov.my/v2/ms/berita/24-mei-2018/kesan-negatif-sibutramine-kuruskan-badan-html


Setelah ujian dijalankan keatas produk Kitsui, terbukti tiada kandungan sibutramine di dalamnya. Hal ini adalah kerana Kitsui diperbuat daripada 100% bahan halal semulajadi.



Kelebihan Mengambil Kitsui Coffee Xslim Shapez

  • Setiap sachet Kitsui Coffee Xslim Shapez hanya mengandungi 29 kalori.

  • Mengurangkan lemak

Mengurangkan jumlah lemak yang disimpan oleh tubuh terutamanya di bahagian perut, peha,kaki, lengan tangan dan leher.

  • Tingkatkan Tenaga

Membantu mengekalkan dan meningkatkan  kecergasan dan tenaga badan sepanjang hari serta meningkatkan tumpuan mental.

  • Kawal Pemakanan

Mengawal selera makan, bermakna ia dapat mengawal pemakanan dan pengambilan kalori yang rendah.

  • Membakar Kalori

Peningkatan metabolisma yang lebih cepat walaupun pada waktu rehat.


Melihat kepada kelebihan yang ada, Kitsui Coffee Xslim Shapez pasti akan dapat membantu korang menurunkan berat badan secara sihat.


Cara Pengambilan Kitsui Coffee Xslim Shapez

Pada tegukan pertama Sha dah jatuh cinta dengan Kitsui Coffee Xslim Shapez. Sebenarnya Sha jarang jumpa orang tak suka minum kopi nih. Jadi pada siapa yang nak turunkan berat badan bolehlah cuba kopi ini. Cara nak minum pun mudah sahaja.


Di dalam setiap kotak Kitsui Coffee Xslim Shapez ini terdapat 17 sachet jadi sesuai untuk 17 hari. Yang mana kita disarankan mengambil hanya 1 sachet sahaja setiap hari iaitu selepas mengambil sarapan. Ambil satu sachet dan campurkan dengan 150 ml air, sama ada air suam atau atau air sejuk mana-mana yang korang suka. Selepas goncang hingga sebati kita boleh sahaja terus minum.


Testimoni Pengguna Kitsui Coffee Xslim Shapez


Seperti biasa, sebagai wanita yang sentiasa mahukan bentuk badan dan berat ideal sebelum membeli sesuatu produk mestilah kita nak tengok testimoni kan? Jadi di sini Sha lampirkan beberapa testimoni hasil daripada mengamalkan Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk korang lihat dan buat pertimbangan.






Macam mana, terbakar ke tak terbakar tengok testimoni diatas. tapi bagi Sha untuk turunkan berat badan, kita pun kenalah rajin amal hidup sihat juga. Apa yang penting korang amalkan kopi ini sebagai food korang secara konsisten.

Cara Dapatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez

Apa tunggu lagi? Jom dapatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez sekarang! kat mana? Mudah sahaja, korang boleh dapatkan kopi kurus ini di shopee.


Haaa.. sambil shopping kat shopee tu, bolehlah order Kitsui Coffee Xslim Shapez ini untuk mencubanya sendiri. Kalau korang rajin nak keluar rumah boleh terus beli di Watsons lagi cepat boleh cuba Kitsui Coffee Xslim Shapez.



Sha pasti Kitsui Coffee Xslim Shapez ini akan disukai ramai kerana rasanya yang sedap dan tidak terlalu manis. Daripada kita ambil kopi segera yang tak ada kebaikan, lebih baik kita tukar sekarang kepada kopi yang boleh membantu kita menurunkan berat badan dan baik untuk kesihatan.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Kitsui Coffee Xslim Shapez ini, korang boleh layari laman-laman yang Sha lampirkan di bawah ini.

Post a Comment

4 Comments

  1. Wowwwwww.. Mcm menarik ja ni.. Nak cuba jugak lah 😍😍😍

    ReplyDelete
  2. Wow, Minum coffee boleh slim. Menarik jugak ni. Iza pun suka jugak minum coffee. Yang ni tak pernah try lagi.

    ReplyDelete
  3. Menarik pulak Kitsui Coffee Slim nih... Banyak-banyak produk kitsui yang ini belm pernah cuba sesuai ke untuk umur 40+ mcm Bonde ni hehehe

    ReplyDelete
  4. Syoknya, minum je boleh kurus. Tapi kita x minum kopi hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi