Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Rebut Diskaun & Cashback Bila Berbelanja di PGMALL

Bisnes Online Paling Mudah & Jimat Melalui PGMALL | Pada zaman ini perniagaan atau pembelian online amat menjadi pilihan di hati usahawan dan juga pengguna. Norma baru selepas terjadinya Covid 19 hingga kini ramai yang mengambil langkah menjual dan membeli secara online sebagai cara yang lebih cepat dan selamat.

Sha percaya kini ramai usahawan memilih untuk bisnes secara online kerana ia lebih mudah dan menjimatkan kos penyelenggaran seperti penyewaan kedai, pengangkutan dan gaji pekerja.

Kini, semuanya mudah dengan hanya menggunakan kemudahan seperti komputer riba atau hanya dengan telefon pintar korang sudah boleh berniaga. Perniagaan korang juga mudah jika melalui PGMALL.

Diskaun & Cashback Di PGMALL


Dalam berbelanja secara online Sha sebagai pelanggan pastinya akan memilih platform yang menyediakan diskaun yang berpatutan dan juga mempunyai sistem cashback. Nampaknya semua itu ada di PGMALL.

Apakah itu PGMALL?


PG MALL merupakan platform e-commerce no 1 di Malaysia yang telah diperkenalkan sejak tahun 2017. Kalau korang nak tahu PGMALL satu-satunya Platform E-Commerce tempatan yang menggunakan konsep ConsuMerchant. ConsuMerchant adalah satu ciri menarik yang mana pembeli boleh mendapat cashback setiap kali membuat pembelian di PGMALL. Selain itu juga pembeli dapat menjana pendapatan apabila korang juga akan medapat cashback daripada pembelian mereka yang mendaftar di PGMALL menggunakan referral link korang sendiri. Menarik bukan?

Antara sebab korang perlu berbelanja di PGMALL adalah kerana kebanyakan barang yang dijual disini adalah barangan tempatan sekaligus ini dapat membantu penjual tempatan diluar sana menjana pendapatan. Maklumlah ramai peniaga terkesan terutamanya Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dijalankan. Tambah pula pelbagai barangan keperluan korang boleh dapatkan di sana seperti fesyen, barangan makanan, suplimen, barangan elektrik dan banyak lagi.


Hot Day Sale



Mahukan lebih diskaun? Korang jangan terlepas Hot Day Sale yang akan diadakan dalam 3 slot iaitu pada jam 10.00 pagi, 4.00 petang dan 9.00 malam. Jaminan Harga Terendah kerana Diskaun 80% akan diberikan setiap hari.

Kempen Love You 3000



Pembelian RM 30.00 dan ke atas ( dalam satu resit) di PGMALL korang berhak menyertai Kempen Love You 3000. Kempen yang berbentuk cabutan bertuah ini akan memilih pemenangnya dan diumumkan pada 15 dan 30 haribulan setiap bulan. Hadiah bernilai sehingga RM 3000 berupa C-wallet. Best sangat kan?

Tips Nak Menang !

Lebih banyak korang berbelanja, lebih tinggi peluang untuk korang menang!

Pembeli akan mendapat 3.5% cashback apabila berbelanja di PGMALL


Gaji mingguan bonanza



Dari 25 haribulan setiap bulan hingga 5 haribulan berikutnya, Payweek Bonanza akan dijalankan seperti objektifnya supaya orang ramai akan menerima bayaran mereka dalam minggu tersebut dan akan mempunyai kuasa membeli lebih tinggi. Dengan pembelian minimum RM 50.00 daripada kedai yang sama pembeli akan menikmati penghantaran percuma



Boleh percaya ke berbelanja di PGMALL? Korang jangan risau, PGMALL kini berada di ranking ke 3 portal online shopping di Iprice:




Apa lagi? Jom membeli di PGMALL sekarang juga untuk mendapat peluang menang hadiah sambil shopping dan lebih jimat.

Post a Comment

4 Comments

  1. memang berbaloi sangat-sangat shopping dekat PG Mall nih
    sebab banyak ganjaran menarik untuk pembeli

    ReplyDelete
  2. Lepas ni boleh shopping di PG Mall je..mudah semua ade.

    ReplyDelete
  3. It is really interesting to read and i hope keep posting.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi