Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Review Iron Steam Jenama Tefal | 15 Kelebihan Steam Generator Pro Express Care GV9061

Review Iron Steam Jenama Tefal | 15 Kelebihan Steam Generator Pro Express Care GV9061  Assalamualaikum, selamat sejahtera semua. Setiap tahun pasti setiap orang ada wishlist atau target yang masing-masing nak dapatkan atau capai, begitu juga dengan Sha selain berazam mendapat pencapaian dalam hidup yang lebih baik ada juga berangan untuk memiliki barangan yang kawan-kawan pakai dan Sha pun nak pakai juga jadi wujudlah wishlist tahun 2019 ini iaitu untuk memiliki iron steam dan air fryer yang diharapakn dapat membantu Sha melancarkan kerja-kerja rumah memandangkan Abang Zaryth dah bersekolah dan perlukan masa yang lebih jimat untuk membuat sesuatu pengurusan rumah tangga. Tapi tak sangka pula Sha dapat memiliki kedua-dua wishlist itu pada tahun baru iaitu 1.1 2019 yang lalu, dengan harga yang agak berbaloi dalam penilaian Sha hasil tinjauan di kedai berlainan.

Menggosok baju dan pakaian lain adalah salah satu aktiviti rutin hari yang sering kita lakukan. Terutamanya kaum wanita yang bertudung pastinya akan menggunakan seterika untuk menggosok tudung. Sebelum ini Sha menggunakan seterika biasa dan menggunakan penyembur air untuk merenjis air ke pakaian bagi mudahkan menyeterika rupanya ia boleh merosakkan fabrik, penggunakan seterika wap kesannya lebih efektif.


Apa yang menarik dengan Steam Generator Pro Express Care Tefal ini?

Kelebihan Iron Steam Pro Ekspress Care GV9061


1. Menjimatkan masa menyeterika pakaian

2. Memudahkan menggosok baju daripada cotton. Sememangnya agak tertekan apabila tiba masa untuk menggosok kain jenis cotton, tapi kini tidak lagi. Alhamdulillah.

3. Kapasiti 1.6 liter jadi tak perlu kerap tambah air.

4. Fungsi keselamatan automatik untuk penjimatan tenaga dan keselamatan.

5. Stim sedia digunakan dalam masa 2 minit dan air boleh digantikan bila-bila masa

6. Seterika mempunyai tapak berdiri selain meletakkannya di atas tempat stim.

7. Tangki air boleh dibuka dan mudah alih jadi senang nak tambah air untuk stim.

8. Tidak berat dan selesa untuk digunakan.

9. Fungsi pembersihan calc juga mudah kerana ianya terus terkumpul dalam calc collector dibahagian bawah tapak stim dan lebih kurang 2 bulan boleh tarik batang pengumpul untuk dinyahkan kerak yang ada dengan hanya cuci dibawah air.



10. Pressure lebih tinggi dengan 7 bars

12. Tidak perlu pelarasan tombol lagi hanya ada 3 butang dan biasanya untuk kegunaan biasa hanya tetapan normal. Memaparkan teknologi pintar, ia menyediakan 3 kombinasi stim dan suhu optimum yang sempurna untuk disesuaikan dengan fabrik anda.

13. Pro Express Care adalah penjana stim tekanan tinggi yang menjaga pakaian anda. Kombinasi antara suhu dan tekanan stim dapat membunuh bakteria pada pakaian.
 

14. Autoclean Soleplate - menggosok dengan lancar walaupun di atas butang dan prestasi jangka panjang.

15. Menambah kasih sayang ... biasanya jarang Encik Suami nak menggosok baju.. kini baju sekolah anak menjadi kontrak ayahnya.. hihihihi...


Terima Kasih Tefal kerana banyak menyediakan kelengkapan pengurusan rumah yang berkualiti dan efektif seperti Pro Express Care ini memang berbaloi bila dapat wishlist kali ini. Sebenarnya Sha terus ambil seterika stim ini kerana Sha mendapatnya dengan satu harga termasuk papan gosok bersaiz Large dengan panjang 122cm dan juga satu lagi wishlist Sha iaitu Airfryer ( nanti Sha cerita pasal airfryper tefal pula ya ).

Cara guna Steam Generator Tefal :

Sambung wayar plug, masukkan air ke dalam tangki air.
Tekan butang ON, butang NORMAL akan berklip sehingga 2 minit dan sedia digunakan. Tak perlu laras tombol mengikut jenis kain lagi.

Post a Comment

9 Comments

  1. menarik sangat. selama ni dok tengok gambar ja iron steam ni :D

    ReplyDelete
  2. wahh cantiknya iron steam ni..mudah je nak gosok baju nanti

    ReplyDelete
  3. kalau dah brand tefal t mmg sungguh boleh dipercayai dan best

    ReplyDelete
  4. Menarik.. kite ada gak seketul.. tp lain sikit. hehe

    ReplyDelete
  5. Suka jenama Tefal ni sebab tahan lama

    ReplyDelete
  6. Kalau ada satu memang rajin menggosok baju.

    ReplyDelete
  7. Kalau dpt benda ni mmg rajin la nak iron baju xD

    ReplyDelete
  8. Here are some tips to help you learn how to best iron clothes. clothing iron

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi