Hot Posts

6/recent/ticker-posts

BLOG POPULAR DAN TERBAIK MALAYSIA MAC 2018

BLOG POPULAR DAN TERBAIK MALAYSIA MAC 2018 | Assalamulaikum sahabat-sahabat semua. Sekarang kita sudah berada di bulan April sekejap sahaja masa berlalu kan? Jika bulan Februari Sha memilih seorang blogger terpilih tapi untuk bulan Mac Sha akan memilih secara rawak 10 blogger dari teamBPT atau Team Blogger Pantai Timur. Jadi selepas dipilih secara rawak di antara ahli Blogger Pantai Timur Sha telah memilih 10 blog seperti berikut : -


Sha mula berhubung dengan Sis Awa ni sejak sama-sama menyertai peraduan anjuran Lazada 2017. Alhamdulillah daripada situ mula bertegur sapa di laman facebook akhirnya membawa kepada penubuhan teamBPT. Sejak Sis Awa membuka cadangan untuk menubuhkan teamBPT, Sha memang follow dan menyokong usaha beliau dalam mengembangkan teamBPT sendiri. Seorang yang sangat rajin walaupun sibuk menguruskan 6 cahaya mata yang sedang membesar.


Antara ahli teamBPT yang terawal join bersama Sha. Beliau merupakan salah satu admin dalam teamBPT. Seorang yang comel dan sangat rajin memajukan diri walaupun sibuk menguruskan rumah tangga dan 4 orang anak yang comel-comel. Rajin juga buat live dan video sekarang ini. Selamat Maju Jaya Sis Gee


Bangga betul dengan akak sorang nih. Rajin betul Kak Sheila sambung belajar hingga tahap tertinggi walau sibuk dengan keluarga dan blog.


Sembang punya sembang ehhhh...kerja dalam agensi sama rupanya..hihiihi...manis orangnya.


Kat blog wani ni banyak resepi guna periuk noxxa rupanya. Macam nak jemput wani datang rumah Sha buat kelas masakan noxxa je sebab kakak ipar Sha ada hadiahkan periuk noxxa tapi sampai sekarang tak guna lagi sebab tak beranilah nak guna.

Tuan punya badan orang panggil Mek. Tak kenal sangat tapi lepas teamBPT pergi makan-makan kat Domino's Kota Bharu baru-baru ini, dalam gambar tu tengok eh cantiknya dia nih siapakah dia. Tanya-tanya Mek Ayunie rupanya...hihihi...

7. www.cikash.com😜


Cik Ash ni Sha panggil Ekin. Kawan-kawan panggil ratu contest? Yeke..hihhi..tapi memang mula kenal Ekin ni dari Contest Lazada juga kalau tak silap. Seorang blogger yang ramah, kalau di facebook jeles pulak kita ramai orang kenal...kita ni betul-betul bilisss....hihihih..Ehhh...geng diet jugak nehh...semoga Ekin diberi kesihatan dan rezeki selalu..

8. www.zukidin.com😃


Dipanggil dengan nama gelaran Abe Kie. Seorang guru jadi blog beliau Sha ikuti kerana perkongsian tentang perkembangan pembelajaran masa kini maklumlah anak-anak makin membesar ni silibus dan keadaannya tak sama macam dulu dah.

9. www.nicknashram.blogspot.com😐



Blog Nick ni biasanya sebagai rujukan untuk adsense. Alhamdulillah ada perubahan positif pada adsense Sha berbanding sebelum ini. Wowowo...tengok pageviews beliau menggerunkann...

10. www.marshaliza.com😨


Kenal Marsha ni masa projek SGO. Sha tak pernah sertai mana-mana event luar Perak tapi untuk tahun 2018 ini berpeluang menyertai event di Perak dan sempat berjumpa dengan Marsha face to face.

11. www.shalimaryusof.com😍



Ini Sha sendiri la yeaa...ahaahaha...Terima Kasih kerana sudi singgah di Blog Shalimar Yusof ini yang dulunya bermula dengan www.notashalimar.blogspot.my. InsyaAllah dengan adanya rakan-rakan blogger di atas dan rakan yang lain semakin bertambah sayang dengan blog sendiri yang telah Sha usahakan sejak 2010.

____________________________________________________
Sekian untuk blog pilihan Sha untuk kali ini, blog yang lain InsyaAllah next review yea sayang-sayang.

Salam Sayang,
😍Shalimar Yusof😍

Post a Comment

13 Comments

  1. tq cikma comey.. kite dok sempat agik nok buak.. Kene setel job dulu.. syg kamo ketat² cikma.. 😉

    ReplyDelete
  2. waaa, mek ada jugak !
    thanks ye..
    insyaAllah tunggu turn mek pulak.

    ReplyDelete
  3. wahhhhh semua blogger yg disenaraikan mmg rajin bw and peramah2 hehehe

    ReplyDelete
  4. ehhh namaku tersenarai di situ.... =D sayangggg kamu cikma

    ReplyDelete
  5. Wah.. Tahniah semua yang terpilih.. Ohsem-ohsem semuanya..

    ReplyDelete
  6. wahhh cik mar..ado gak ekin.. ratu contest la sangat.. pencen doh hahahaha..

    ReplyDelete
  7. haha yg last skali tue comel..
    semoga terus maju dlm dunia blog

    ReplyDelete
  8. best2 blog2 terkenal nih... ramai yg akak tak kenal hehehe... kene jenguk2 jgk ni

    ReplyDelete
  9. Bestnya ada team blogger!! Go for it semua blogger. Yeayy! :)

    ReplyDelete
  10. Thanks Sha. Terharunya abe kie... Well done! 😁

    ReplyDelete
  11. auwww so sweet cik mar..thank youu!

    ReplyDelete
  12. Semua yg tersenarai blogger hebat... ada keistimewaan sendiri

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi