Hot Posts

6/recent/ticker-posts

JAGA KESIHATAN BERSAMA OAT SEDAP

JAGA KESIHATAN BERSAMA OAT SEDAP | Pada zaman kini ramai yang sudah menyedari kepentingan menjaga kesihatan terutama dalam penjagaan diet makanan harian. Umum juga tahu kalau kita cari makanan untuk menjalani diet seimbang pasti Oat adalah salah satu makanan yang paling popular dan menjadi saranan pakar pemakanan. Tapi setahu Sha mana ada oat yang sedia sedap, biasa kena campur buah-buah atau perasa lain baru tekak boleh terima kan. Kini tidak lagi dengan Kayliz Granola Oat, semuanya cukup lengkap tidak perlu pelbagai campuran kerana ianya sudah cukup dengan campuran berkhasiat.


Care Liz Resources sebuah syarikat yang bertapak di Negeri Sembilan, Malaysia diasaskan pada bulan 16 September 2015. Syarikat ini mengeluarkan makanan kesihatan berasaskan oat. Bijirin oat (kayliz) dengan kombinasi rasa Sweet Potato, Chia Seed dan madu. Kombinasi bahan yang dipercayai kaya dengan khasiat tersendiri pasti memberi manfaat yang terbaik kepada pengguna.

Tahukah Anda?

Pengambilan Kayliz Granola dalam masa 30 minit ke 1 jam sebelum melakukan senaman akan lebih meningkatkan prestasi dan hasil kerana ianya :
- Membekalkan tenaga kepada kita untuk melakukan aktiviti.
- Terbaik untuk golongan yang mempunyai gaya hidup yang sibuk, pelajar dan ahli sukan. Mudah dan mengenyangkan!
- Membekalkan kalori, lemak baik, protein berkualiti, serat yang tinggi, mineral dan vitamin. Semuanya badan kita perlukan jadi memang baik masukkan dalam jadual menu makan kita.

Kandungan Kayliz Granola


Oat
Oat adalah antara bijirin yang paling sihat di dunia. Oat adalah bijirin bebas gluten dan sumber vitamin, mineral, serat dan antioksidan penting. Komposisi nutrien oat adalah sangat seimbang.

Keledek
Keledek adalah sumber vitamin A  yang paling baik ( dalam bentuk beta-karoten ). Keledek juga sumber terbaik Vitamin C, mangan, tembaga, asid pantotenik dan Vitamin B6.

Chia Seed
Chia Seed adalah makanan tertumpu mengandungi asid lemak Omega-3 yang sihat, karbohidrat, protien, serat, antioksida dan kalsium. Satu ounce ( lebih kurang 2 sudu besar) mengandungi 139 calories, 4 gram protein, 9 gram lemak, 12 gram karbohidrat dan 11 gram serat, vitamin tambahan dan mineral.

Madu
Madu dapat meningkatkan tahap kesihatan dalam menggalakkan antioksida di dalam badan manusia. Antioksida membantu menghalang radikal bebas di dalam badan daripada menyebabkan penyakit. Madu juga menggalakkan sistem imun, bertindak sebagai pencegahan melawan sebarang penyakit yang boleh melemahkan badan.

TIADA PENGAWET
TIADA PERASA TIRUAN
TIADA GULA TAMBAHAN
KURANG GULA

Dikilangkan Oleh :

Care Liz Resource
No 1723 Lorong 40 Taman Villa Lavender Height
70450 Seremban. Negeri Sembilan.

Dirumuskan oleh Dr Aishah Solution Sdn Bhd Pemenang Awards
 

Inginkan makanan yang sedap dan sihat? Pilihlah KayLiz Granola dengan slogan Crunchy, Delicious & Healthy sebagai pilihan anda sekeluarga.

Serius! Kayliz Gronala Oat amat sesuai untuk sesiapa yang sedang dalam proses untuk menurunkan berat badan kerana ianya boleh mengenyangkan dari pengambilan Kayliz Granola Oat sebagai sarapan kenyang sehingga waktu makan tengahari tiba. Pengambilan oat ini juga senang, tak perlu pelbagai campuran yang biasa di makan dengan oat lain hanya padankan Granola Oat bersama Susu Rendah Lemak macam Sha, ada juga yang makan dengan yogurt terpulang kepada pilihan masing-masing.

Jika nak tahu lebih lanjut tentang Kayliz Granola Oat ini korang boleh layari :

Facebook : KaylizHQ

Whatapps terus ke :

011-10906902
atau
019-62550010.

Jom cepat-cepat dapatkan Kayliz Granola Oat sekarang jugak. Ramai yang cakap dapat oat ni tak sempat nak makan sendiri, ahli keluarga yang rasa dulu makan sampai habis. Maknanya apa tu? Maknanya memang sedap la kan. Sha pun dah berapa hari tak keluar beli sarapan di luar, pagi-pagi masuk pantry keluarkan susu dan oat ni, campur Siap! Jimat duit Jimat Masa.

Post a Comment

16 Comments

  1. Memang sedap oat ni. Rasa macam nak order lagi banyak2. 😊

    ReplyDelete
  2. Saya suka makan oat, tp tengah preggy ni, oat mcm sukar nak masuk tekak :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. org preggy memg..kadg2 yg xsuka jadi suka kan..hii

      Delete
  3. kena beli ni utk sarapan yg berkhasiat...

    ReplyDelete
  4. sedap makan macam tu gak..hehe..ratah2 je..

    ReplyDelete
  5. sedap oat ni... hihihi.. jom order banyak2

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi