Diari Adik Nur - Kali Pertama Adik Nur Potong Rambut - SHALIMAR YUSOF


Thursday, November 15, 2018

Diari Adik Nur - Kali Pertama Adik Nur Potong Rambut

Diari Adik Nur - Kali Pertama Adik Nur Potong Rambut | Assalamualaikum semua. Hari ini Sha nak titipkan kenangan untuk anak kedua Sha iaitu Adik Nur yang mana pada 10 November 2018 yang lepas sebelum kami ke Kampar kami telah ke sebuah salun untuk menatarias Adik Nur sedikit kerana mahu rambut Adik Nur lebih elok dan sihat.

Sebelum

Selepas

Tak tahulah ikut siapa rambut kerinting dia nih. Yang penting rambut Adik Nur lebih kemas dan mudah diuruskan selepas digunting. Harap nanti panjang balik tak hilanglah kerinting tu.

8 comments:

  1. comelnya! sha masa kecik mmg rambut mcm tu ja lah haha takleh panjang panjang

    ReplyDelete
  2. comei sgt dia ngn rambut baru tu... menampakkan kecomelan pipi nya

    ReplyDelete
  3. amboi happy dah potong rambut, mama tak bagi simpan rambut panjang ya. heheh

    ReplyDelete
  4. Koho comelnyaa adik nur rambut pendek, tak sabar nak jumpa nanti :D

    ReplyDelete
  5. comel la adik nur! nampak makin happy je dengan rambut baru, hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi