Wednesday, July 13, 2016

AIDILFITRI PERTAMA ADIK

AIDILFITRI PERTAMA ADIK | Di usia 10 bulan 15 hari, Adik Fathia berhari raya. Ibu cuma nak pacak gambar adik dengan ibu je kat sini. Alhamdulillah kain baju kurung kami amat selesa dan tidak panas,jadi sesuai lah dengan bayi seusia ini untuk bergaya dengan baju kurung.


Manis je anak ibu ni berbaju kurung di hari raya. Tahun depan kena lagi comel sebab masa tu dah boleh jalan dah..hiihi..

First Entry selepas cuti raya...yuhuuuu...

18 comments:

  1. comelnya dia pakai baju kurung

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. time kasih...ank dara kena sweet2 gitu..hiihh

      Delete
  3. Anak-anak kalau berbaju kurung memang akan tambah comel dan sweet sangat kan
    Kakak suka tengok. Lagi kalau yg bertudung laaagilah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kakak...si kecik ni pun ade tudung mak saudara dia buatkn sekali sedondon dgn baju..tp dia bukak balik,,huhuhu...pakai kejap2 je..

      Delete
  4. Comeinya dia berbaju sedondon dengan maknye ye...

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya utk dua beranak sedondon tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha..time kasih...slmt hari raya juga...

      Delete
  6. Replies
    1. kedek2 dengn buntut besor pakai pampers...

      Delete
  7. omeinyaaa adik pakai baju kurung, tp kami masuk je ptg sume dh salin baju, sbb panas sgt,

    ReplyDelete
    Replies
    1. stnd by jgk baju lain kot dia xselesa..baby lg kan..

      Delete
  8. Raya kt teganu eh, sorila tak sempat nk gi jabat tangan, heh heh.
    Budak kecik mmg comei je pakai baju kurung, kalo boy pakai baju melayu kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. EHEHE..raya ke3 bru balik teganu...aah,,gegirl ikut ibu..boboy ikut ayah,,baju sama...

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...