Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Betox Daripada Good Morning Membantu Melawaskan Pencernaan Anda

Betox Daripada Good Morning Membantu Melawaskan Percernaan Anda | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Sejak akhir-akhir ini Sha, keluarga dan rakan-rakan telah mengambil langlah untuk menitik beratkan kesihatan. Misi 2020 telah dimulakan awal lebih sebulan iaitu awal bulan disember ini dan Alhamdulillah gaya hidup sebelum ini telah diubah terutamanya tentang pemakanan dan senaman. Untuk Sha sendiri, Sha telah menubuhkan satu kumpulan yang betul-betul mahu mencapai berat badan ideal masing-masing dan dibimbing oleh seorang ketua. Ok, bercakap tentang berat badan pastinya sesuatu diet akan memberi kesan kepada sistem pencernaan seseorang terutamanya mengakibatkan sembelit jadi ada yang memerlukan suatu makanan tambahan untuk membantu melawaskan pembuangan.

Produk BETOX daripada Good Morning

Kandungan BETOX Good Morning

Serbuk Nanas, Inulin, Frukosa, Serbuk Oat, Serbum Epal, Serbuk Sekam Psyllium, Rumput Gandum, Bayam, Protein Soya Terasing, Klorofil, Spirulina, Serbuk Blueberi, Ekstrak Biji Anggur, Vitamin C, Probiotik Bifidobacterium Longum, Guar Gum. Mengandungi 2x10⁶cfu/g Kultur Probiotik.


Cara Penyediaan BETOX ;

Campurkan satu uncang Betox dengan 150ml air pada suhu bilik. Kemudian goncang hingga menjadi sekata. Bila dah sebati minum terus, iaitu selepas waktu makan anda.


Campuran Minuman Botani
Serbuk Nanas Dengan Serbuk Sekam Psyllium dan Rumput Gandum

Setiap kotak BETOX Good Morning mengandungi 15 sachet jadi boleh diamal selama 2 minggu. 


Minum Betox setiap hari sebelum tidur untuk detoksifikasi badan seharian dan penyelenggaraan kesihatan anda kerana ia membekalkan serat tambahan dalam diet anda.
Jangan lupa untuk Minum air kosong yang mencukupi sepanjang hari untuk keputusan yang optimum.

Siapa yang sesuai untuk amalkan Betox Good Morning?

Sesiapa yang mahu menurunkan berat badan.
Sesiapa yang mengalami sembelit.
Badan banyan toksin.

Jika korang sedang mencari produk yang boleh membantu melegakan penghadaman korang, korang boleh cuba Betox Good Morning, mudah-mudahan masalah berpunca daripada penghadaman yang tidak lancar dapat diselesaikan.

Untuk dapatkan produk Betox ini korang boleh dapatkan secara atas talian iaitu di Shopee atau laman web rasmi Good Morning.

Post a Comment

2 Comments

  1. Badan memang kena detox bukan untuk kurus je tapi untuk kesihatan maksimum. Produk good morning ni memang best

    ReplyDelete
  2. dah senang kan sekarang. nikmati aja. dah takyah nak sediakan nenas epal sendiri. mudah ^_^

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi