Hot Posts

6/recent/ticker-posts

SUSU SUFFY B GENIUS MENYOKONG TUMBESARAN ANAK-ANAK

SUSU SUFFY B GENIUS MENYOKONG TUMBESARAN ANAK-ANAK | Ambooii...Adik Nur nampak plastik susu je dah mengaku tu susu dia nasiblah memang untuk dia. Mempunyai anak yang aktif dan sihat menjadi impian setiap ibu-bapa begitu juga Sha, jadi kita perlu tahu kebaikan setiap susu yang ada pasaran dan semestinya susu mahal adalah susu terbaik untuk anak-anak kita. Kali ini Sha nak perkenalkan Susu Suffy B Genius yang dirumus dengan DHA (15g/100g) , Vitamin, mineral serta tambahan Prebiotik - FOS & Manna untuk Adik Nur kekal cergas dan aktif sepanjang hari.

Apa yang menarik tentang Susu Suffy  B Genius ?

Menariknya Susu Suffy ini menggunakan bahan-bahan makanan sunnah yang digunakan supaya dapat memberi khasiat yang diperlukan seorang kanak-kanak yang sedang membesar.

Buah Kurma
Buah kurma merupakan buah yang tinggi kandungan fiber. Fiber sangat penting untuk membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik. juga mengandungi Vitamin B3 yang dikenali sebagai __________.

Madu
Madu mengandungi glukosa yang membantu untuk memberikan sumber tenaga kepada tubuh badan.

Susu Suffy Susu No.1 di Malaysia yang menggunakan Tagline | MEMBINA GENERASI BERAKHLAK

Ketahui B3 Formula [Brilliant | Balance | Boost]

Brilliant
Suffy B Genius mengandungi DHA yang merupakan antara komponen utama dalam otak. Ia berfungsi untuk membantu perkembangan otak kanak-kanak.

Balance
Suffy B Genius membantu memenuhi keperluan nutrisi seharian yang diperlukan oleh Si Manja. Nutrisi yang seimbang membantu Si Manja untuk membesar dengan lebih baik.

Boost
Suffy B Genius dirumus istimewa dengan Prebiotik dari FOS dan Manna untuk membantu meningkatkan sistem penghadaman Si Manja.

Seperti biasa setiap susu yang kita bekalkan kepada anak-anak semestinya mempunyai sukatan untuk memastikan khasiat yang ada mencukupi untuk setiap kali hidangan. Untuk Susu Suffy B Genius penyediaanya adalah seperti :


Penting juga untuk ibu dan ayah tahu apakah nutrisi yang terkandung dalam Susu Suffy B Genius ini.




Cara Penyimpanan – Simpan dalam bekas kedap udara di tempat yang dingin dan kering. Untuk memastikan kesegaran susu, habiskan dalam tempoh sebulan.
 
Kepada ibu bapa yang masih mencari susu yang sesuai untuk anak-anak, korang boleh cuba Susu Suffy B Genius ini. Sesuai untuk anak-anak berumur 1 tahun hingga 3 tahun. Sebagai ibu, Sha tahu tidak semua anak senang menerima susu dan ibu bapa terpaksa mencuba pelbagai susu untuk mengetahui kesesuaian susu dengan anak jadi sebagai salah satu pilihan korang boleh mencuba Susu Suffy B Genius.

Bagaimana untuk mendapatkan Susu Suffy B Genius?

Susu Suffy boleh didapati di seluruh Malaysia tetapi belum diedarkan secara menyeluruh, jadi korang boleh tengok di sini LOKASI AGEN,PENGEDAR & STOKIS untuk mengetahui agen terdekat korang. Harga pun berpatutan dengan Harga Rm28.90 / 900g dan sempena ulang tahun Syarikat Susu Suffy dan sempena pembukaan kilang baharu pihak Suffy telah mengadakan diskaun potongan sebanyak RM 6.00 iaitu dengan harga RM 22.90 sehingga 14 Julai 2018 ini.

SUFFYCARELINE

05-5252992 atau Whatapps : 011-3225 2822

Untuk mendapatkan maklumat lanjut seperti memohon set percubaan, mengetahui promosi dan peraduan yang diadakan korang boleh terus ke :

LAMAN WEB RASMI :

Post a Comment

3 Comments

  1. sedap nampak adik nur minum tu. hehehe

    ReplyDelete
  2. Bagusnya ada asas bahan buah kurma elok utk anak2 kecil...rasa nak beli bg abg Qi minum

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi