Hot Posts

6/recent/ticker-posts

JONLIVIA HOTPANTS YANG BERMUTU

JONLIVIA ACTIVPANTS S5+ | Bertepatan dengan misi mengurangkan berat badan jadi amatlah perlu membuat pilihan perihal pakaian untuk membuat senaman sama ada ringan atau berat. Pakaian yang sesuai boleh menjadi salah satu motivasi kepada diri kita untuk menjayakan misi gaya hidup sihat secara konsisten. Kini tidak perlu risau lagi dengan kemunculan Jonlivia Activpants S5+ dengan tagline Style, Performance & You dengan NeoHeat Technolgy. Materialnya setanding dengan harga yang ditawarkan, diperbuat 100% Genuine Neoprene yang memberi keselesaan ketika bersenam dan membantu pembakaran lemak juga kalori dengan lebih baik.


APA YANG PERLU TAHU TENTANG JONLIVIA

Selain materialnya yang bermutu tinggi perkara yang membuatkan Jonlivia adalah pilihan yang lebih baik berbanding jenama yang lain adalah 4 lapisan fabrik yang digunakan dapat membantu anda bersauna mengeluarkan peluh. Korang jangan risau tau..Hotpants ini sejenis yang menyerap peluh jadi ianya sangat selesa dikenakan.



Jonlivia ActivPants juga telah diperbaikkan lagi dengan strap pada bahagian pinggul juga lapisan berganda untuk memastikan tidak mudah koyak.

Paling terbaik korang boleh tarik ditarik sehingga menutupi perut dengan rekaan High Rise Design perut tidak akan tersisih daripada proses menyempurnakan tubuh badan korang ..barulah sekata pembakaran lemak bahagian punggung dan kaki kita kan.

Biasanya Sha jumpa poket rahsia ada pada seluar jeans sahaja tetapi tidak kini Jonlivia juga punya poket rahsia untuk menyenangkan kita menyimpan duit atau kad penting semasa melakukan riadah seperti berjogging.

 

APA PENGALAMAN SHA BERSAMA JONLIVIA ACTIVPANTS

Sha sebenarnya jarang beli seluar khas untuk senaman ini tapi kali ini memang terbaik, memang selesa dan tidak perlu khuatir seluar akan koyak jika melakukan pergerakan yang aktif. Kawan-kawan Sha yang tengok seluar ni pun amat berkenan dengan materialnya yang dianggap memang berkualiti. Tambah pula Jonlivia ActivPants ini bukan sahaja sesuai untuk melakukan riadah luar, korang boleh pakai semasa membeli belah dan juga berjalan bersama-sama keluarga. Jahitan kunci rata yang digunakan juga amat memberi tambah nilai dalam tahap kualiti hotpants ini.
Tengok ni haa.. masa buat kerja mengemas rumah tu elok sangat pakai selesa, kiranya mengemas sambil bersenam. Selain itu, Jonlivia hotpants ini juga telah membantu Sha suai padan dengan jubah yang agak senteng lama dah sha tak pakai jubah ni sekarang tidak ada masalah lagi. Yang penting ianya selesa dan menyerap peluh pergerakan pun tidak terbatas.


INGIN MEMILIKI JONLIVIA?

Korang boleh dapatkan Jonlivia ActivPants S5 di laman web rasmi --> WWW.JONLIVIA.COM
Jangan lupa follow Instagram ---> @jonlivia
Facebook --> jonlivia

Post a Comment

4 Comments

  1. nk usha la kot2 ada saiz beso kan...

    ReplyDelete
  2. bagus nya suar ni, hrga mampu milik x ye? kena terjah website dia ni..

    ReplyDelete
  3. Bestnya.. Kak dpt ActivTee Plus mmg best pakai utk slimming

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi