Hot Posts

6/recent/ticker-posts

BANTAL COMEL UNTUK ADIK NUR

BANTAL COMEL UNTUK ADIK NUR | Sebenarnya ini kali pertama Sha beli barang cenderamata secara online atau offline ni, memang jarang Sha berminat nak order barang-barang macam ni tapi memandangkan banyak pilihan dan memang menarik pilihan-pilihan diberi jadi Sha cuba tempah satu untuk percubaan. Bila dah dapat hasilnya memang puas hati jadi nak tempah lagilah selepas ini. Yang penting barang yang dapat tu sebiji dengan setting yang kita customize masa tempah hari tu.


Nah, comel tak Adik Nur? Gambar masa ke Pulau Pangkor dulu ni...bukan main kan posing Adik Nur..Kali ini Sha letak gambar adiknya dulu, dalam kepala dah rancang ni nak tempah 2 lagi bantal..ehehehe..untuk Abang Zaryth satu, satu lagi Ibu dan Ayah diaoranglah pulak..Jadi tunggu...jangan sampai Sha kemaruk nak tempah sini je nanti, yelah kadang hadiah-hadiah ni malas sangat nak fikir dan nak keluar beli pilih kat kedai dengan anak-anak ni susah sikit tak boleh nak bagi tumpuan jadi bila dah boleh tempah secara online ianya sangat membantu.
Sha terima mesej daripada pihak ninja van dalam 2 hari ini, tapi barang tak dapat tapi sebenarnya barang dah terima, kawan yang tak bagitahu maklumlah barang terima semasa Sha ada kerja luar biasanya Sha yang penerima barang-barang kawan. Nasib baik perkhidmatan ninjavan ini akan maklum melalui emel status penghantaran, terkejut juga barang dapat tapi status delivered! Tengok-tengok ada nama kawan yang terima saja tak bagitahu, saja jela kawan Sha tu kan. Tak tahu kita ni dah tak sabar nak tengok hasil customize sendiri walaupun ringkas sahaja susun atur yang Sha buat, puas hati dengan kualiti gambar yang diprint pada bantal ini.


Korang kalau nak bantal macam ini atau apa-apa yang boleh dijadikan hadiah sempena hari lahir seseorang, hari ulang tahun, cenderamata majlis atau apa-apa majlis lain korang boleh sahaja tempah di https://www.printcious.com/my . Korang cuba lah belek-belek kat situ tengok apa yang sesuai untuk korang tempah untuk yang teristimewa. Selain bantal korang jangan risau sebab pelbagai barangan lagi yang korang boleh abadikan kenangan seperti pada t-shirt, mugs, phone cases, ceramic tiles, puzzles, mouse pads, mini tes, baby rompers, coasters, button badges, caps, canvas, bags, keychains, aprons, luggage tags, door hangers dan juga fridge magnet macam bantal dalam kategori cushions. Banyak pilihan kan? jadi korang boleh jadikan ini salah satu idea hadiah hari istimewa akan datang!

Sha order pada 27 September 2017 dan terima pada 3 Oktober 2017 kiranya dalam 1 minggu korang boleh dapat tempahan yang korang buat tu jadi korang boleh bajetlah berapa lama korang boleh dapat hadiah yang korang design sendiri dan boleh hantar terus pada penerimanya nanti sebagai kejutan. Untuk seterusnya Sha kena pilih gambar Abang Zaryth pulak, bukan senang nak ada gambar elok anak bertuah sorang tuh.

Post a Comment

13 Comments

Terima Kasih Daun Keladi