Hot Posts

6/recent/ticker-posts

SEMAKAN KEMASUKAN PRA SEKOLAH 2018

SEMAKAN KEMASUKAN PRA SEKOLAH 2018 | Mulai 5 ogos 2017 hingga 20 Ogos 2017 ibu bapa boleh menyemak keputusan permohonan kemasukan ke Pra Sekolah bagi sesi 2018. Semalam suami Sha menyemak keputusan berkenaan tetapi telah mendapati tiada rekod permohonan.

Jadi pada pagi ini Sha dan suami ke sekolah yang kami mohon untuk mendapatkan pengesahan pendaftaran memandangkan kami memang terlewat mengisi secara online dan telah mengisi borang permohonan secara manual. Kalau tak ada mungkin ada rayuan atau terpaksa mendaftar balik ke tadika yang sedia ada.

https://eprasekolah.moe.gov.my/



Alhamdulillah, selepas menyemak senarai nama yang ada pada guru pra sekolah yang berkenaan nama Abang Zaryth telah disenaraikan dan telah ditetapkan kelas untuknya untuk sesi pra sekolah tahun depan. Kiranya memang rezeki Abang Zaryth lah untuk masuk pra sekolah tahun depan.

Persekitaran sekolah terbabit mungkin lebih selesa untuk Abang Zaryth kerana ianya ada 1 blok bangunan sendiri dan suasana baru untuk Abang Zaryth kat sini juga membantu dia menyesuaikan diri dengan keadaan sekolah rendah tahun 2019 nanti. InsyaAllah..

Sekejapnya masa berlalu...anak dah mula bersekolah ni..banyaklah perkembangan lain nanti akan berubahkan. Semoga anak-anak membesar dengan baik dan dijauhkan dengan anasir-anasir tidak sihat.

Aminn


Post a Comment

4 Comments

Terima Kasih Daun Keladi