Hot Posts

6/recent/ticker-posts

REALISASIKAN IMPIAN DI LAZADA

REALISASIKAN IMPIAN DI LAZADA | Pada tahun 2017 ini anda mungkin sudah ada wishlist yang masing-masing ingin capai dan sudah tentu ingin memilikinya. Hasil daripada cuci mata di http://www.lazada.com.my/cny-red-hot-sale/  Sha telah memilih beberapa barang yang diperlukan dalam usaha meningkatkan kemahiran dalam dunia teknologi masa kini dan bersesuaian dengan kegunaan semasa bersama keluarga. Nak tahu apa barangan yang telah berjaya menarik perhatian Sha? Jom tengok..

1. DJI OSMO MOBILE
http://www.lazada.com.my/dji-osmo-mobile-gimbal-stabilizer-for-smartphones-16091559.html

Fungsinya yang dapat mengawal atau mengekalkan kedudukan telefon pintar walaupun dalam keadaan bergerak amat menarik untuk merakamkan video saat-saat indah bersama keluarga tersayang. Sangat sesuai untuk menghasilkan video yang berkualiti tinggi dan cantik seiring dengan perkembangan teknologi masa kini.

2. YONEX BADMINTON RACKET

http://www.lazada.com.my/yonex-badminton-racket-11587475.html
Sesuai untuk menggantikan raket badminton Sha yang sudah menghilang entah ke mana selepas pindah rumah dulu. Sukan badminton adalah aktiviti sukan yang baik dalam amalan hidup sihat dan untuk kekal cergas. Tahun 2017 ini Sha perlu ada raket baru memandangkan badminton adalah sukan kegemaran Sha sejak kanak-kanak.


3. FAMILY DELUXE INFLATABLE SWIMMING POOL SET MEDIUM BLUE + FREE ELECTRONIC PUMP

http://www.lazada.com.my/family-deluxe-inflatable-swimming-pool-set-medium-blue-freeelectronic-pump-1596566.html
Amat menarik kolam kecil ini, sesuai untuk anak-anak Sha yang sedang membesar sekarang. Kalau ada kat rumah semestinya Abang Zaryth dan Adik Fathia akan gembira. Silap hari bulan ibu mereka pun boleh masuk sekali..ehehehe

4. CASIO ENTICER MTP-1314D-2AV ANALOG MEN'S WATCH BLUE

http://www.lazada.com.my/casio-enticer-mtp-1314d-2av-analog-mens-watch-blue-558418.html

Berkenan pulak dengan jam tangan ni pada pandangan pertama. Macam sesuai untuk dihadiahkan kepada bapa tersayang kat kampung tu. Sudah lama tak nampak ayah pakai jam tangan, biasanya mak yang suka beli jam tangan berpasangan dengan ayah. Semoga ada rezeki Sha untuk menggembirakan orang tua.



5. SIMPLE OFFICE FURNITURE

http://www.lazada.com.my/simple-office-furniture-100cm-x-60cm-table-white-amp-311ergonomic-black-10497871.html
Set meja dan kerusi ini sesuai untuk ruang kerja online Sha. Teringin nak ada satu sudut yang khas untuk kemaskini blog dan jualan online yang dijalankan. Kalau ada sudut ini mungkin dapat meningkatkan hasil kerja daripada hasil sebelum ini.

Ini adalah pilihan Sha. Apakah impian korang yang korang boleh dapat di http://www.lazada.com.my/cny-red-hot-sale/ Jom pilih dan beli belah di lazada ada rezeki ada sale murah-murah di Tahun Baru Cina ini.

Post a Comment

2 Comments

  1. Kalau dapat no. 5 tu alangkah bahgianya...

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi shopping dekat Lazada. Takut jugak nak masuk sebab takut kemain banyak memborong silap2 lori datang rumah hantar barang ;P

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi