Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Berjimat Dengan Shopback Setiap Kali Berbelanja Secara Online

Berjimat Dengan Shopback Setiap Kali Berbelanja Secara Online | Assalamualaikum, Salam Sejahtera. Hari ini hari gaji bahaya sikit kalau bercakap tentang shopping online ni sebab apa kalau tak kuat mahu terbang cepat duit gaji. Walaubagaimanapun terpulang pada diri sendiri kan bagaimana kita menguruskan kewangan sendiri dan keluarga. Pada mulanya Sha tak percaya sangat selagi tak ada pengalaman cashback daripada Shopback ini tetapi selepas suami Sha sendiri sudah mendapat duitnya kembali hasil daripada shopping online. Ya ! suami Sha lebih suka shopping online berbanding Sha, tetapi orang lelaki biasalah macam suami Sha sendiri kebanyakkan barangan yang dibeli adalah barangan elektronik dan aksesori telefon bimbit. Orang kata walaupun tak banyak tapi sikit-sikit lama-lama jadi bukit kan. Baru-baru ini dapatlah suami Sha tuntut balik cashback dia masuk akaun bank dapatlah guna balik buat belanja.


 

Shopping online yang boleh korang dapat cashback balik adalah seperti diatas, memang laman shopping kegemaran ramaikan jadi mulai sekarang korang disarankan untuk daftar shopback untuk lebih berbaloi. 



Ini contoh cashback overview akaun Shopback Sha. Sha pun dah lama tak shopping online tapi hasil yang dulu-dulu dah boleh withdraw dah.
https://www.shopback.my/referred-signup-bonus?raf=Hj1m2m

Apa lagi untuk korang yang suka shopping online di Lazada, Shopee, Zalora, Booking.Com dan lain-lain tu boleh join Shopback sekarang juga.

Cara mendapatkan dan mengumpul cashback di Shopback

Setiap kali nak shopping korang buka laman Shopback terdahulu dan daftar masuk, kemudian barulah klik laman seperti lazada atau laman lain yang korang nak untuk shopping (shop on any store through shopback) . Setiap kali transaksi pembayaran telah berjaya, nilai cashback korang akan bertambah mengikut peratusan yang telah pihak shopback tetapkan pada setiap jenis barangan yang dibeli. Bila semua cashback telah diverify korang boleh tuntut cashback terkumpul bermula RM10 ke atas.

Post a Comment

12 Comments

  1. mmg boleh menjimatkan yg suka sopink online nih

    ReplyDelete
  2. Lama tak guna.. Pernah sekali pastu asyik lupa ja nak guna

    ReplyDelete
  3. Memang untung sangat guna shopback, husniey dah tak perlu rasa risau bila shopping atau nak travel, sebab boleh kutip balik. Yessza 😍

    ReplyDelete
  4. siapa yang suka shopping online memang sesuai la register cashback kan..berbaloi

    ReplyDelete
  5. Dulu ada install apps ni lepastu macam tak berapa guna sangat, pi uninstall balik..

    ReplyDelete
  6. dah ada acc shopback.Tapi asyik pending jer amount tu.HUUUHHH..Geram betul

    ReplyDelete
  7. menarik kan, setiap kali shopping dapat cashback :)

    ReplyDelete
  8. pernah install n sign up tp x pernah guna..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi