HOME CONTACT SIAPA SAYA NOTA TUTOR NOTA CUTI NOTA RESEPI AIDY REVIEW

Sunday, December 31, 2017

# info # KESIHATAN

BABY BALM BAYI HALAL LAGI SUCI

BABY BALM BAYI HALAL LAGI SUCI | Sesebuah keluarga terutamanya yang mempunyai anak kecil tidak akan lengkap jika tiada barangan asas sebagai persediaan untuk melegakan batuk, selesema dan hidung tersumbat lebih-lebih lagi pada musim sejuk atau tengkujuh. Balm serbaguna yang diproses di kilang bertaraf GMP ini diadun daripada bahan-bahan semulajadi dan bukan hanya dikhususkan kepada bayi sahaja, tetapi ianya juga selamat di semua peringkat pengguna tidak kira lelaki atau perempuan. Pendek kata sebuah keluarga patut ada Balm Bayi Tok Syed ini di rumah kerana ianya sangat sesuai untuk kegunaan seisi keluarga bukan sahaja untuk yang mempunyai bayi sahaja.


Setelah melalui beberapa peringkat R&D didapati bahan-bahan utama yang digunakan sebagai kandungan balm ini dapat memberi kesan yang sangat baik kepada penggunanya kerana diperkaya dengan bahan-bahan yang halal lagi suci dan merupakan warisan herba sepanjang zaman.

Antara bahan-bahannya adalah seperti berikut :


Beeswax atau dikenali sebagai Lilin Lebah merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan daripada lebah yang dapat membantu masalah radang kulit.

Tidak kurang hebat Minyak Kelapa Dara yang terbukti kebaikkannya yang diiktiraf di seluruh dunia.

Minyak Bunga Matahari yang diekstrak dari bijinya kaya dengan nutrien yang seimbang komposisinya.

Pati Minyak Lavender bukan sahaja bahan aromaterapi, kebaikannya di dalam mengurangkan demam dan selesema juga terbukti.

&
Kandungan Vitamin  dan Asid Lemak Omega 6 yang tinggi menjadikannya sangat efektif untuk urutan luaran.


Abang Zaryth dan Adik Nur bukan sahaja suka bergambar tapi memang sukakan balm bayi ini, selain baunya yang wangi korang kalau nak tahu Adik Nur ni kalau nak tidur mesti mintak nak sapu sesuatu yang boleh melegakankan perutnya yang kerap kembung selepas menyusu botol. Sekarang masalah dah selesai bila ada balm ini sapu sebelum dia tidur.

CARA PENGGUNAAN

1. Sapukan balm dan urut perlahan-lahan pada tapak kaki
2. Urutan perlahan di belakang badan
3. Urutan Perlahan di bahagian dada
4. Ia juga boleh dispau sedikit di bahagian "T" muka.

Selain gunakan untuk anak-anak, Sha sendiri gunakan untuk Balm Bayi Tok Syed ini untuk diri sendiri memandangkan produk ini sesuai untuk pelbagai peringkat umur  dan jantina. Sha memang seorang yang bermasalah bila menggunakan air cond semasa tidur, jadi Sha letakkan balm ini di bahagian "T" muka Sha, Alhamdulillah terasa lebih selesa ketika tidur. Ini testimoni yang hantar terus kepada Tok Syed :

Macam mana? Menarik tak balm bayi Tok Syed ini? Jika berminat korang boleh tengok maklumat bagaimana korang boleh dapatkan produk ini. Satu berita baik kepada yang sedang mencari peluang perniagaan korang juga boleh menyertai keluarga Tok Syed Distribution Sdn.Bhd untuk menjadi pengedar produk yang ada.

CARA MENDAPATKAN PRODUK INI

Boleh terus ke page jualan produk---> http://www.toksyed.com/product/balm-bayi

atau

Layari website Utama ---> http://www.toksyed.com/  
  atau


atau

Page Pengedar ---> http://www.toksyed.com/stockist  

 atau

Hubungi No Telefon Hq ---> 016-8262990

2 comments:

  1. Nanti boleh la saya rekemen kat adik-adik sebab balm nie nampak macam bagus jea..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi