Saturday, June 11, 2016

TIPS MENERIMA TETAMU DI HARI RAYA NANTI

TIPS MENERIMA TETAMU DI HARI RAYA NANTI | Macam mana kawan-kawan menghadapi situasi  menerima kunjungan tetamu secara tiba-tiba tanpa membuat rumah terbuka? Mungkin bagi yang dah biasa,dah mahir di dapur perkara ini tiada masalah.


Kalau Sha memang kelam kabut dah maklumlah tak berapa mahir di dapur dan jarang sekali menerima kunjungan di hari raya memandangkan pada hari raya Sha sekeluarga akan pulang ke kampung suami dan kampung Sha sendiri dalam tempoh yang sedikit lama berbanding biasa. Nasib lah terbaca di sini ---->> Segala perkara yang perlu korang tahu agar tak perlu risau bila Raya muncul tahun ni... boleh membantu sha untuk lebih awal membuat persediaan.

SELAMAT BERSEDIA YEAA

10 comments:

  1. Salam ramadhan kareem..
    Selamat berpuasa sha..

    Good tips sha..

    ReplyDelete
  2. wah dah ada tips menerima tetamu Sha awal nya hehe
    perkongsian yg baik Sha thankss

    ReplyDelete
    Replies
    1. keh3...k.noor nii...k.noor xpe dh expert..

      Delete
  3. Sha, baru 7 ramadhan..heh heh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha..nmpk benor teruja kan...ahahaha

      Delete
  4. Betul...kalau tetamu datang tiba2 dan sekaligus ramai sedikit kelam kabut..kalau PC biasanya sediakan menu ringkas...hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa...biasa Sha ni org dtg tetiba cept kalut pikir mcm2..pdhal relaks sudh..kih4

      Delete
  5. selepas solat subuh , saya akan cek meja kuih dulu . top up apa yang patut kemudian cek barangan di dapur pula supaya klu ada yg habis boleh cepat2 beli ...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...