Monday, June 13, 2016

PENGGEMAR KARI

PENGGEMAR KARI | Siapa? bukan saya...hihihi..Kalau suami Sha memang antara penggemar kari,sudah terbiasa daripada kecil kot. Sha ni kategori sukakan sup berbanding kari,itulah antara perbezaan Sha dan suami. 


Tapi tak tahu pulak Sha penggemar kari ni ada tabiat luar biasa. Cuma kalau macam suami Sha dia cakap kalau masak lauk kari hari-hari pun dia suka. Apa lagi tabiat orang suka kari ni yeaa? ------------------------------------------------>>>>>>>>


Kawan-kawan Sha kat sini pun mesti ramai yang suka makan kari kan? Sebab tu la Sha tak berapa suka pergi kedai mamak. Lagipun memang Sha membesar di kawasan yang memang susah jumpa kedai mamak..Tapi bila dah kahwin ni,kena laa juga ikut selera suami dan pandai-pandailah kita sesuaikan dengan lauk lain.

8 comments:

  1. fae pandai mkn kari tapi bukan favourite recipe la..

    ReplyDelete
  2. Ermm... Sedapnya !! Kecantikan warna kari dalam gambar tu membuatkan air liur kita merecik. Ouchhh ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kari ceroi pon sodap di bulan puasa ni..kih3

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...