Wednesday, March 09, 2016

WORDLESS WEDNESDAY 09032016











8 comments:

  1. Baru tau fakta tentang kucing. Kita dah la minat kucing. :)

    ReplyDelete
  2. nice facts..tp stkat ni kucing sy jilat2 coklat ok je...nsb baik..pasni xnak bg dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm manusia la kot..yg sedap tu la nak..huhu

      Delete
  3. Fakta 4 tu memang tepat dengan kucing-kucing Mrs. A,
    mereka memang suka Mrs. A dari Mr. A

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehe..betul2...tp Mrs.A lbh manjakn dia ni kan...

      Delete
  4. Yang kucing suka tidur tuh memang fakta yang semua orang sedia maklum rasanya kekeke tapi yg susu lembu tuh baru tahu lepas baca entri nih. Sadly, saya dah tak ada kucing dah :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. susu lembu memg xdigalakkan..sebb tu ada jual susu utk kucing..sebb ade kandungan yg kucing xleh hadam

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...