Friday, February 26, 2016

ADIK....ADIK....

NUR ZARYTH FATHIA | Nama diberi, baru-baru ini dah cukup 6 bulan umurnya. Nak meluah rasa je...Mungkin masih belum cukup ilmu ibu. Anak bertuah seorang ni lain daripada Abang Zaryth. Minum susu tak nak dengan botol, guna picagari. Makan pun sama?? Apa la silap ibu ni...Adik...Adik..Seronok je baby lain makan macam-macam puri,dapat kat Adik Fathia memang muntah abis laaa...


Nanti tengok esok ayah masak lain pulak untuk Adik, harap Adik nak makan laa...
Nasib baiklah rezeki dapat mak pengasuh yang sabar,,Alhamdulillah setakat ini Adik dan Abang baik-baik aje.

^_^

4 comments:

  1. beza sebulan je ye anak kita? minum pakai picagari? smpi skrg ke?? puas ke dia minum cmtu? Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah..puting xnk..sudu xnk..picagari jela..stkt ni xde tunjukkn dia lapar bila amik dia

      Delete
  2. tak try guna puting botol jenis lain..

    ReplyDelete
  3. 5 jenis puting dh try nani..huhu..rasa mcm nk bg gelas terus ini budak

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...