Tuesday, August 25, 2015

MERINDU

Assalamualaikum

Banyak masa terluang kat wad ni..
Huhu..
Biasanya tengah melayan kerenah Zaryth.. 2-3 hari sibuk duk main motor mainan yang Opah belikan.. Terpaksa tahan laa telinga ni dengan muzik kat motor tuu..





Tapi nak buat macam mana.. Udah opahnya hadiahkan, sekali gus hadiah hari lahir ke-3 pada 5 september ini.. Selain itu buat umpan laa sementara NS ada di wad ni.. Heee

Moga anak ibu baik-baik saja tinggal dekat rumah Opah &  Tok ki.. Ibu telefon tadi Sayang tak nak cakap dengan Ibu.. Merajuk la tu.. Tunggu Ibu keluar wad yea sayang Zaryth.. Ibu rindu sayang.. Biasa sayang main cium2 ibu sebelum tidur.. Malam ni ibu tidur sorang2 kat wad ni.. Tambah2 laa perasaan rindu bila campur RINDU SUAMI + RINDU ZARYTH demi lahirkan ADIK ZARYTH.. InsyaAllah..

Ok la dulu.. Rehat -  rehat... Dalam pukul 8.30 malam nanti doktor pakar datang nak check up pulak. Adik pun aktif sampai senget-senget dah perut ibu. Hhuhu..

Layan selfie dulu dengan Zaryth sebelum gerak datang hospital tadi..






No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...