Thursday, November 13, 2014

FOTO PERTAMA KENAL SUAMI

Assalamualaikum
Tak tahu kenapa gatal tangan nak buka laptop semalam..
Sebab bosan kot,selama ni jarang sangat godek laptop sendiri, asyik ngadap pc ofis, pc suami, laptop suami, laptop sendiri dalam almari...

 Foto : 24 Jun 2009 : Felda Residence Trolak

Muda mudi tak muka?
Masa ni NS umur 22 tahun dan shuben 24 tahun, sekarang masing-masing dah umur 27 tahun dan 29 tahun.
Ihikss..feeling2 yooo...masa ni kawan je..baru 4 hari kenal..kih3..

30 comments:

  1. wallaaaa ada 1st pic tu... fewiiittttt....

    ReplyDelete
  2. eleleh bru kenal mcm dh lm knl je hehe

    ReplyDelete
  3. olololo comeinye macam budak sekolah jer hihi

    ReplyDelete
  4. haloh haloh..suweet memories gituwww..;)

    ReplyDelete
  5. gambar lama yang seronok tgk... hihihi

    ReplyDelete
  6. OOO disini centa berputik ye, erm sweet je Sha...kak ana doakan kalian berbahagia hingga ke syurga, amin...sayang awak Sha :)

    ReplyDelete
  7. wah. romantis nyer post ni :)
    alhamdulillah, da ber anak dah...

    ReplyDelete
  8. wahh.. kagum nya. moga2 kekal sampai bila2 ye :)

    ReplyDelete
  9. semoga kekal selamanya:))

    *btw sis. kita dah pm kat fb. :)

    ReplyDelete
  10. nostalgia gambar ni..kena print,takut hilang..hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...