Friday, March 07, 2014

TODAY IS MY BIRTHDAY

Alhamdulillah
Syukur ke hadrat Ilahi
Hingga saat ini ambe masih diizinkan bernafas di atas bumi Nya
Tanggal 07 Mac 1987 jam 1.15pm bertempat di Hospital Besut, Terengganu
Ibuku selamat melahirkanku selepas melalui pelbagai cabaran..

Di pagi ini.. seperti biasa ambe dikejutkan oleh alarm handfon yang ambe dah set pada jam 5.40 pagi..
Tapi bunyi tone tak sama.....yes!!..Itu tone lagu happy birthday to you!!
mamai2 je ambe bangun off alarm...aiikk,,,apa hal  incek suami letak hp dia kat meja belah aku nehh...hmm..cari punat nak off tak de..nape macam bukan hp dia nehhh?
kan dah pesan semalam tolong letak hp ibu kalau nak masuk tidur...
Oppss..ambe dapat hp baru??heeee....
TERIMA KASIH SUAMIKU....
Nanti kita g beli baju tuk hp tu yeaa...
Masuk pejabat..kawan2 ucap besday
Adik ambe SMS ucapan
Ibuku pulak Call...ucap besday kat anak dia niii...
Kadang ada hikmah duk jauh..lau duk dekat mak ayah mana ucap...
Mak ayah cuma sambutkan jew...masak2...kelah2...ahahaha..
I LOVE U ALL...

NotED..!!! I 'm Happy...

2 comments:

  1. bestnya dapat hp baru... Heppi bday Sha,kak ana doakan Sha dan keluarga didalam kasih sayang dan rahmatNya setiap masa..amin.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...