Monday, December 03, 2012

PAM SUSU BARU KAWEE.....

Risau sangat aku ni....takut tak dapat bagi susu badan kat Zaryth....
IncEk SuamI Suh bagi susu formula sebab kesian kat ibunya kena mengepam hari-hari untuk bekalan pada peNgasuh..Tapi aku deGilkan jugak nak bagi bayi Comel itu dengan susu badan...
.....
Hehehe...Terima Kasih Sayang Suami Ku.....
.....
Keluar jejalan di hari minggu..Sayangku belikan aku Pam susu elektrik...untuk menyenangkan sesi mengepam susu hari-hari..
...
Nah...ini lah pam baru aku..Teman aku ke Opis... heee
buat kawan ngan pengepam jenama Anakku manual punya tu...
....
Mula-mula pakai tak berapa nak jalan benda ni...sedih je Sayangku seorang ituu...
Susu keluar sikit jer...terpaksa la guna pam asal..
....
Hari ini....dengan gembiranya aku bawa pam baru ke Opis....( pam manual bawa jugak...siap sedia tuu )
Alhamdulillah...
Membantu jugak aku pam susu hari ini...
Happy laaa Hati Suami...Berguna juga hadiah dia bagi...hihihi...
Mwahh3...Sayang Ayang Lebih laaa...
Terima Kasih Banyak-Banyak Sayang...

2 comments:

  1. hppy breastfeeding yer...saya pun niat nak fully bf utk bby kali ni...doakan saya ekk...

    ReplyDelete
  2. iN SHAA ALLAH...Niat baik...& semngat yang kuat....pasti berjaya....:)...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...