Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Barang Apa Yang Amway Ada? Jom Saya Kenalkan Secara Ringkas Apa Yang Ada Dalam Amway

Barang Apa Yang Amway Ada? | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Mula-mula kenal Amway terkejut juga, ingatkan Amway ada jual periuk pressure cooker noxxa sahaja, rupanya ia lebih daripada itu. Bila belek katalog Amway, agak tebal dengan lebih 800 barangan yang ada. Yang menariknya kebanyakan barang adalah barangan keperluan asas rumah.

Tapi jangan ingat Amway pun ada jual barang basah seperti sayur, buah, ayam, ikan semua. Barangan keperluan asas yang saya maksudkan adalah seperti sabun, suplemen, barangan kecantikan dan juga tilam. Saya tak nak cakap banyak, saya kongsikan dengan anda semua ringkasan dalam bentuk gambar, barangan apakah yang ada di kedai Amway.



Barang Apa Yang Amway Ada? Jom Saya Kenalkan Secara Ringkas


Saya kenalkan kepada anda melalui gambarajah sahaja. Kebanyakan mungkin anda sudah kenal dan ada yang sudah milikinya.


1. Gajet Idaman Setiap Wanita dan Keluarga

Yang pasti semuanya dicipta untuk memudahkan kerja harian kita dan memang kebanyakan orang memiliki barangan seperti dibawah.


gajet amway



2. Barangan Pembersih Rumah


Saya yakin setiap bulan kita akan beli atau tambah stok pelbagai pencuci yang digunakan di rumah. Tapi saya juga yakin anda tidak mendapat cashback selepas membeli barangan seperti sabun, pencuci dapur dan pencuci pinggan.



pencuci amway


3. Vitamin & Suplemen Amway


Anda mesti ada yang biasa dengar vitamin jenama Nutrilite bukan? Ya ianya ada di Amway. Pelbagai vitamin dan suplemen ini bukan sahaja ada untuk orang dewasa sahaja tetapi terdapat juga vitamin nutrilite untuk kanak-kanak.

vitamin amway


4. Penjagaan Asas Kanak-Kanak

Kenapa perlu berbelanja di Amway? Bukan sahaja barangan untuk dewasa tetapi terdapat barang penjagaan diri untuk kanak-kanak. Sebab itulah berbaloi berbelanja di Amway kerana ia menyediakan barangan asas yang memang akan beli berterus apabila habis digunakan.




4. Set Kurus Amway

Paling menarik suplemen untuk menguruskan badan pun ada di Amway. Ini adalah antara produk yang paling laris di pasaran sekarang. Kita bukan sahaja boleh kurus tetapi sihat. Banyak testimoni produk suplemen daripada Amway disokong oleh doktor. Yang penting rujuk doktor anda terlebih dahulu ya jika anda ada ambil ubat hospital.




5. Barangan Penjagaan Diri Amway


Tidak dilupakan barangan penjagaan diri wajib yang kita beli setiap bulan. Tapi ini lebih jimat kerana ada yang tahan berbulan-bulan penggunaannya.



barangan penjagaan diri amway


Kesimpulan


Membeli barangan Amway di atas adalah lebih jimat dengan menjadi ahli Amway sama ada mendaftar sebagai APC atau ABO.

ahli amway

Nak tahu lebih lanjut? Nak daftar sebagai ahli amway? Nak jadi APC atau nak jadi ABO macam saya? Tapi masih tak jelas? Anda boleh klik Whatapps saya segera untuk saya jelaskan.


Shalimar Binti Mohd Yusof
Amway Business Owner
#7018525174
ABO Batu Gajah / Tronoh / Perak / Malaysia

0179154696

Post a Comment

1 Comments

  1. Saya pengguna setia deodorant, ubat gigi & sabun madu Amway. Hehe. Oh lagi satu. Allano.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi