Hot Posts

6/recent/ticker-posts

SUNSILK BANTU URUSKAN RAMBUT KERINTING

SUNSILK BANTU URUSKAN RAMBUT KERINTING | Siapa yang rambut kerinting? Siapa lagi kalau bukan Adik Nur..huhuhu.. Dalam masa 2 bulan kebelakangan ini Suami Sha telah membeli satu botol kecil Damage Restore Leave On Cream yang kandungannya 40ml sebagai percubaan untuk membantu menyenangkan dalam menguruskan rambut Adik Nur yang kerinting dan susah untuk disikat selepas mandi.



Sunsilk Leave On Cream membantu anda menyesuaikan gaya rambut anda pada bila-bila masa walau di mana sahaja anda berada. Digunakan pada rambut lembap atau kering, Hydra Lock Technology ™ menyuntik kelembapan ke dalam rambut anda yang memberikan "berat" semulajadi yang mengurangkan keriting dan gaya mudah, jadi rambut anda tidak lagi kusut mengerbang. Ianya juga sesuai untuk rambut rosak seperti rambut dengan hujung berpecah.

Sedia untuk pengalaman baru? Syampu Sunsilk, dengan Max Calcium dan Keratin, menghilangkan rambut tersimpul dan rambut anda siap sedia untuk menghadapi hari-hari seterusnya.
 

Akhirnya Adik Nur tidak marah lagi bila nak sikat rambut ! Sebab apa dia marah? sebab sakit laa bila sikat-sikat rambut tersangkut. Kini aktiviti menyikat rambut Adik Nur lebih mudah dan senang Adik nur tidak ada masalah untuk sikat rambut lagi tambah seronok lagi adalah. Selain menyenangkan Adik Nur suka Sunsilk kerana ianya berbau sangat harum sekali gus membuatkan Adik Nur terpikat dan rajin sikat rambut.


Cara untuk menggunakan Sunsilk Leave On Cream juga amat senang, Sha hanya perlu memantau Adik Nur supaya mengenakan krim ini secara menyeluruh di bahagian yang perlu diletakkan krim sebabnya Adik Nur memang sejenis yang suka buat sesuatu sendiri. Tapi kalau nak keluar cepat Sha yang sapukan dan sebenarnya Sha pun suka sapu krim ini pada rambut Sha sendiri sebab baunya wangi..

Sapukan pada rambut lembap atau pada rambut kering sebagai sentuhan sepanjang hari.
 
1. Mulakan dengan jumlah bersaiz kecil syiling di telapak tangan anda.
2. Gosokkannya di tangan anda dengan sama rata.
3. Sapukan dari tengah ke hujung rambut anda.
4. Gunakan sikat atau jari untuk gaya rambut secara semulajadi.


Alhamdulillah akhirnya jumpa juga produk yang memudahkan urusan ibu  menguruskan rambut anak yang kerinting. Bukan sahaja menggunakan produk Sunsilk Leave On Cream atau Krim Anti Bilas sebagai kegunaan keluarga, untuk Syampu juga Sha menggunakan Syampu Hijab Recharge Segar Berhijab sebagai syampu harian Sha.

 
Sesuai untuk rambut berpeluh dan kulit kepala berminyak. Didedikasikan untuk rambut wanita berhijab. Perumusan khasnya mengangkat minyak dan menjaga rambut dari dalam tambah pula Sha seharian memakai tudung di tempat kerja. Produk Sunsilk bukan sahaja berkesan dan mempunyai bau yang wangi tetapi harganya juga amat berpatutan untuk pengguna.
 
Say peaceeeee kepada pengguna sunsilk!

Post a Comment

4 Comments

  1. Akak memang suka ngan Sunsilk..masa Guardian buat sales awal tahun ari tu sampai berbotol beli..sampai sekarang x habis2 lagi..

    ReplyDelete
  2. peace! aira guna sunsilk jugak. hehe

    ReplyDelete
  3. comelnyaaa model si kecik tuuu. hehe

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi