Hot Posts

6/recent/ticker-posts

HARI KELEPASAN AM TAHUN 2018


HARI KELEPASAN AM TAHUN 2018 | Tahun 2017 bakal melabuhkan tirainya, tahun 2018 pula bakal muncul tiba. Rakan-rakan di sekeliling, rakan alam maya kebanyakkan tidak sabar menyambut tahun baru dengan azam baru, Sha pun begitu sudah siap sedia dengan planner 2018 yang bakal diisi dengan cuti-cuti dan jadual sepanjang 2018. Semangat baru dengan perancangan kerja yang mungkin sama atau berubah sedikit masih belum tahu, semoga segalanya berjalan lancar seperti yang didoakan selalu. Korang sudah tengok belum cuti-cuti kelepasan am tahun 2018? Di sini Sha kongsikan besama korang semoga dapat menjadi panduan kita semua.
hka2018 by sakurasmy on Scribd
Macam mana? sudah tengok? Awalnya raya tahun depan kan? ehehhe.. Dengan adanya jadual cuti kelepasan am ini dapatlah kita merancang aktiviti atau percutian bersama keluarga nanti. Sha yakin ramai yang jadikan ini sebagai panduan kan samalah dengan Sha tambah pula kampung jauh kan kenalah tahu cuti bila kemudian bincang dengan suami tentang perancangan.

Kepada penjawat awam nak tahun jadual gaji tahun 2018? Boleh klik sini ----> Jadual pembayaran gaji kakitangan awam

Post a Comment

4 Comments

  1. Boleh lah rancang cuti awal-awal lepas ni

    ReplyDelete
  2. Lepas ni kena update planner 2018 untuk plan tahun depan supaya tak terlepas cuti panjang spt sblm ni.. By the way thanks for sharing 💕..

    ReplyDelete
  3. mmg kene plan awal2 kot2 nk bercuti mana2 tuh kan...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi