Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Dapatkan Rawatan Kulit Bersama Pakar Di MBH Medispa Yang Kini Telah Dibuka Di Seri Manjung, Perak

MBH Medispa Kini Dibuka Di Seri Manjung, Perak | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Bila usia menganjak ke angka 30 an Sha sedar bahawa Sha memerlukan penjagaan kulit yang lebih daripada biasa. Hal ini disebabkan oleh kawasan tempat kerja Sha adalah antara bandar terpanas di Malaysia dan Sha sangat terasa bahang panas mempengaruhi kulit Sha. Beberapa tahun lepas Sha tertarik dengan maklum balas positif rakan-rakan tentang MBH Medispa ketika cawangan pertamanya di Perak dibuka iaitu di Ipoh. Akhirnya pada 29 Jun 2019 yang lepas Sha tidak melepaskan peluang untuk menyertai pembukaan cawangan kedua di perak iaitu MBH Medispa Seri manjung telah mempunyai 19 cawangan seluruh Malaysia dan kebanyakkannya di pantai barat & selatan malaysia. Manjung, Perak merupakan pilihan yang ke 20 dan juga cawangan kelima bahagian utara setelah mendapat permintaan tinggi untuk dibuka di kawasan tersebut.


Majlis pembukaan ini telah dirasmikan oleh penyanyi Osama Yamani yang juga merupakan anak kepada artis tekenal Jamal Abdillah yang turut memilih MBH sebagai pusat penjagaan wajah beliau. Anggaran 100 orang pelanggan hadir untuk mendapatkan sampel produk percuma penjagaan wajah dan rawatan percuma. Selain itu, pelanggan juga dihiburkan dengan aktiviti-aktiviti menarik dengan hadiah-hadiah tajaan Dermaklair secara percuma


Dengan pengalaman selama hampir 10 tahun dalam industri spa dan estetik, MBH MediSpa kini dikenali sebagai salah satu pusat rawatan kecantikan bumiputera yang terkemuka di Malaysia. Nama MBH ialah singkatan Maya Beauty House dan MediSpa ialah gabungan perkataan Medical dan Spa. MBH didaftarkan pada tahun 2008 sebagai salah satu anak syarikat yang bernaung di bawah MOHA GROUP SDN BHD yang diasaskan oleh Puan Yaya Mohamad.


RAWATAN DI MBH MEDISPA SERI MANJUNG, PERAK

Di MBH MediSpa, setiap rawatan untuk pelanggan ditentukan selepas pelanggan menjalani sesi perundingan bersama pakar dan sesi analisis kulit wajah menggunakan mesin khas terlebih dahulu. Proses ini penting untuk mengenalpasti masalah kulit pelanggan. Rawatan yang dicadangkan pakar disesuaikan mengikut hasil analisis wajah. Korang jangan risau nak bertanya apa sahaja berkaitan masalah kulit kerana pakar yang ada memang  terlatih dalam bidang kecantikan. Antara masalah kulit yang memerlukan rawatan pakar adalah :

~ Masalah kulit berminyak ~ Masalah kulit kering ~ Masalah parut jerawat dan berlubang ~ Masalah kulit nipis dan sensitif ~ Masalah jerawat ~ Masalah jeragat


Bila umur makin meningkat ni nampak jugalah perbezaan pada kulit ini, agak kusam selepas melahirkan anak-anak tersayang, pigmentasi juga terjadi kerana setiap hari terkena cahaya matahari terik. Nampaknya Sha kena ambil masa untuk memastikan apa masalah sebenar kulit Sha dan dapatkan nasihat daripada mereka yang pakar seterusnya merawat apa yang patut.


Rawatan wajah

* MBH Signature Facial
* MBH Cinderella Facial
* MBH Glossy Facial
* Clinical Acne Treatment
* Luminous Skin Treatment
* Oleous Skin Treatment
* Oxydermal Hydrating Treatment
* Mudnetic Detox Treatment
* MBH Carbon Snow
* Instant Crystal Glow
* Royal Gold Reverse Age Treatment
* MBH SGF Scar Solution
* MBH Pigmentation Laser

Rawatan Estetik

* MBH Electrocauter
* E-light PL Treatment Hair Removal
* Microdermabrasion
* Mesotheraphy Non Needle
* LED Photo Treatment
* Payulif Breast Enhancing Treatment
* RF V Shape Treatment
* RF Double Chin Treatment
* RF Facelift Treatment
* RF Dark Circle Treatment
* RF Eye Bag Treatment


Menggunakan slogan "Beauty In Loving Hands" menekankan konsep mesra pelanggan kerana keutamaan MBH ialah memberi penghargaan kepada pelanggannya. MBH Medispa menggunakan produk sendiri yang dijamin halal, selamat dan berkesan. Kesemua produknya mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan telah didaftarkan di bawah jenama MBH Dermacare yang kini dikenali sebagai Dermaklair.

MBH MediSpa mempunyai visi mereka sendiri iaitu " Menjadi sebuah pusat kecantikan yang di cari dan dipercayai oleh pelanggan "


Misi MBH MediSpa adalah :

-   Menjadi pusat penyedia perkhidmatan kecantikan
-   Menyediakan perkhidmatan kecantikan kepada pelanggan dengan penuh dedikasi dan profesional
-   Membantu orang ramai untuk menjaga kecantikan dan penampilan mereka
-   Berusaha memberi kesedaran dan mengukuhkan industri kecantikan peringkat tempatan dan nasional

Latar belakang Dermaklair


Pastinya korang akan mencari produk semulajadi untuk memperbaiki kulit korang kan? Jadi jangan risau, produk penjagaan kulit yang digunakan oleh MBH Medispa adalah semulajadi berasaskan bahan-bahan semulajadi untuk memperbaiki masalah kulit tidak kira wanita mahupun lelaki yang mengalami pelbagai masalah kulit seperti kulit kusam, jerawat, parut, pigmentasi, penuaan, nada kulit tidak sekata dan sebagainya. Sebelum ini Dermaklair dikenali sebagai MBH Dermacare yang dibuat penjenamaan semula ke atas produk yang dikeluarkan.

PRODUK PENJAGAAN WAJAH , RAMBUT DAN BADAN JENAMA DERMAKLAIR DI MBH MEDISPA SERI MANJUNG PERAK.

  • DERMAKLAIR NORMAL SET
  • DERMAKLAIR ACNE SET
  • DERMAKLAIR PIGMENTATION SET
  • DERMAKLAIR REGENERATION SET
  • DERMAKLAIR SENSITIVE SKIN SET
  • DOUBLE BRIGHTENING EFFECT ESSENCE
  • SKIN RENEWAL ESSENCE
  • HYALURONIC ACID ESSENCE
  • ACNE SOLUTION ESSENCE
  • SKIN EXFOLIATOR (SRUB)
  • SKIN HYDRATOR
  • HYLURONIC ACID AQUA GEL
  • INTENSE HYDRATING EYE GEL
  • MBH HAIR ESSENCE & STIMULATING SHAMPOO
  • HAIR ESSENCE STIMULATING CONDITIONER
  • MBH HAIR REPAIR & SILKENING SERUM
  • MBH REVITALIZING HAIR & SCALP TONIC
  • LET IT MELT
Maklumat lanjut tentang produk di www.dermaklair.com

Untuk keterangan lanjut dan info penuh MBH MediSpa korang boleh terus ke pautan di bawah ini :

Facebook :  medispa manjung

Instagram : @mbhmedispa_manjung


MBH MediSpa Manjung terletak di :

No 46, Jalan PPMP 3/1,
Pusat Perniagaan Manjung Point 3,
32040 Manjung, Perak.

www.wasap.my/60182528438
✌LANDMARK: Sederet Restoren Nasi Kukus Pokya, bersebelahan GENIUS AULAD


*Buka setiap hari kecuali pada hari isnin pada jam 11.00 pagi hingga 8.00 malam

Apalagi warga Manjung, spa yang dinanti telah dibuka jadi jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan rawatan dan penjagaan kulit di MBH Medispa berhampiran.

Post a Comment

3 Comments

  1. Lepas ni orang Manjung bolehlah ke MBH spa buat rawatan kan huhu. Banyak jugak treatment kat sini. Bolehlah nanti pergi mana-mana cawangan yang terdekat

    ReplyDelete
  2. moga terus maju jaya bt MBH Medispa

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi