Usaha Normalkan Berat badan Adik Nur Bersama Susu Kambing Nufael - SHALIMAR YUSOF


Friday, October 05, 2018

Usaha Normalkan Berat badan Adik Nur Bersama Susu Kambing Nufael

Usaha Normalkan Berat badan Adik Nur Bersama Susu Kambing Nufael | 20 September 2018 yang lepas Sha seperti biasa membawa Adik Nur ke Klinik kesihatan untuk check up 3 tahun 1 bulan, dengan ketinggian yang ada menunjukkan ketidakstabilan Body Mass Index (BMI) kerana bacaan berat Adik Nur adalah di dalam kawasan zon merah iaitu hanya 10.3 kg sahaja. Sha sudah agak mesti akan jadi macam ni sebab memang Adik Nur kurus. Sekarang ini Sha hanya tunggu panggilan daripada jururawat untuk temujanji bersama pakar pemakanan sementara itu Sha dan suami dinasihatkan untuk cuba membantu Adik Nur dapat naikkan berat badan pada temujanji seterusnya. Dalam berusaha cara lain Sha mendapatkan Susu Kambing Nufael untuk Adik Nur, sebab apa Sha pilih Susu Kambing Nufael? Sebabnya susu ini sesuai untuk seisi keluarga bukan Adik Nur sahaja boleh minum tapi Abang Zaryth, Sha dan suami pun boleh minum.

Kenapa Sha memilih Susu Kambing Nufael berbanding susu lain?

Susu kambing dikatakan susu terbaik selepas susu ibu.

Boleh dicampurkan dengan kopi, coklat atau air lain kerana ianya boleh dijadikan krimer. Adik Nur kalau tengok putih sahaja memang kurang menarik perhatian dia.

Membantu kurangkan kolestrol. Sesuai sangat untuk Sha sendiri kerana susu ini tidak mengandungi kolestrol, gula dan gula tambahan jadi boleh membantu Sha kurangkan kolestrol dan juga kencing manis.

Produk bumiputera yang Halal, kilang pemprosesan juga dipantau oleh pihak MESTI dan KKM untuk memastikan ianya suci dan bersih.

Apa Yang Korang Perlu Tahu Tentang Susu Kambing Nufael.


Waktu sesuai untuk minum - sesuai pada waktu pagi atau sebelum tidur kalau nak dijadikan minum petang untuk ganti minum petang yang manis pun boleh juga.

Kuantiti untuk minum - Ibu hamil, berpantang dan menyusu boleh ambil dalam 4 scoop, kanak-kanak 3 scoop, warga emas 3.5 scoop.

Digalakkan untuk anak berumur 2 tahun ke atas dimana mereka yang sudah menerima solid food. Di dalam Nufael ada bahan ekstrak sebenar daripada delima, kurma, kismis, minyak zaitun, arabic gum dan madu dimana dirisaukan tidak sesuai untuk perut bayi.

Diasaskan oleh Puan Anys Paloma yang merupakan pengasas Feedmilk iaitu syarikat produk kelengkapan ibu menyusu dan pastinya inginkan yang terbaik juga anak yang bakal dilahir juga kebaikan dalam tumbesaran anak-anak selepas dilahirkan.

KELEBIHAN SUSU KAMBING NUFAEL


Peralihan daripada SUSU IBU kepada susu biasa sangat sesuai diamalkan Nufael ni. Macam Adik Nur memang sesuai sangatlah sebabnya memang baru sahaja lepas susu badan.

  • Membantu naikkan selera makan kanak-kanak selepas 2 tahun ke atas
  • membantu untuk sel otak berhubung dan cepat belajar dan fokus untuk belajar
  • Membantu kurangkan kembung perut dan sembelit

SUSU UNTUK IBU HAMIL, IBU BERPANTANG DAN IBU MENYUSU
  • Membantu untuk menambah susu badan
  • Menstabilkan HB semasa hamil
  • Memberi tenaga luar biasa
  • Mengelakkan baby jaundice selepas dilahirkan.
  • Membantu untuk menambah susu badan
  • Membantu elakkan sakit semasa sembelit di dalam pantang. Memang bakal ibu perlu sangat kerana ianya sangat tidak selesa.
  • kurangkan mengantuk
  • tidak mudah lapar
  • membantu penghadaman
  • Memberi Antibodi
DEWASA LELAKI DAN PEREMPUAN


  • Mencantikkan kulit
  • mengurangkan insomnia ( kurang tidur)
  • memberikan tenaga extra
  • mengurangkan gastrik, angin dan ketidakhadaman perut.

Untuk membuat sesuatu yang sedap anda hanya perlu letak gula atau krimmer atau pemanis perasa dan perisa agar ianya sedap berlemak berkrim. Dan kesannya anda akan lihat seperti ketagihan manis, obesiti, mengantuk dan bermacam lagi. Jika ada susu kambing yang murah, lihat kandungannya ada gula atau tidak, jika ada ianya murah kerana ia untuk sedap bukan sihat. Nufael gunakan 100% bahan sebenar dan susu kambing asli 

Ianya sangat sesuai kerana 100% susu kambing asli digunakan untuk Nufael dimana ianya bersifat alkali yang baik dan tinggi sesuai untuk perut gastrik dan perut sensitif lain seperti angin, kembung, sembelit, ulser dan sebagainya. Perut yang bersifat asid kerana rembesan hydrochloric acid menjadikan punca banyak penyakit datang daripada perut.  

Tiada masalah, disamping kebaikkan delima dan manna yang boleh membantu kurangkan kencing manis serta darah tinggi di samping kualiti terbaik susu kambing asli dalam Nufael ini sendiri dan ianya TIDAK ADA GULA, GULA TAMBAHAN, PERISA dan PEWARNA.

Jika korang nak tahu lebih lanjut tentang Susu Kambing NUFAEL korang boleh jalan-jalan dan baca info-info yang pihak Nufael kemaskini di pautan di bawah :


Website Official



Kalau korang nak cuba Susu Kambing Nufael boleh tengok kat sini macam mana nak beli mana tahu boleh terus kepada pengedar rasmi Nufael berdekatan anda lagi cepat korang boleh cuba dan ikhtiar bersama Nufael.


Instagram Founder Nufael


Instagram Nufael HQ

No. Telefon
016- 8404932

Ingin menjadi pengedar? Jana Pendapatan dengan modal dropship tetapi keuntungan stokis. Boleh daftar di sini tapi TERHAD !

7 comments:

  1. alhamdulillah. hihi duta produk diaaa! comel lerr ^^

    ReplyDelete
  2. Banyaknya khasiat susu nufael ni. Bahan-bahan yg digunakan pun bagus2 semua.

    ReplyDelete
  3. Sedap pulak tengok susu kambing ni.. Lama dah tak minum

    ReplyDelete
  4. Comel je duta kecil susu nufael ni.

    ReplyDelete
  5. bagus susu ni, sha pun teringin nak try


    jemput join ga sha ; http://www.shfyqhazhr.com/2018/10/giveaway-planner-2019-by-shfyqhazhrcom.html

    ReplyDelete
  6. Sekeluarga boleh minum boleh Cuba nanti

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi