Hot Posts

6/recent/ticker-posts

KOLEKSI ROBOCAR POLI WOODEN PLAYSET DARIPADA DRYPERS

KOLEKSI ROBOCAR POLI DARIPADA DRYPERS | Assalamualaikum korang..masih berhari raya ke tu? Hari ini Sha dah mula masuk kerja, tapi biasalah bukan Sha sorang masih beraura raya kawan-kawan yang lain pun masih mood raya tapi tugas masih perlu dijalankan seperti biasa. Minggu lepas kawan yang dah mula bertugas ada maklumkan ada terima barang Sha dekat tempat kerja ingatkan ada job,,hihihi tapi rupanya barangan yang Sha redeem daripada mata terkumpul daripada Drypers Point Shop dah sampai. Sebenarnya hampir lupa apa yang Sha redeem dulu selepas buka bungkusan baru ingat Sha redeem Siri Roy Si Penyelamat.


Untuk pengetahuan korang Drypers Wee Wee Dry kali ini mengeluarkan 4 Siri Bandar. Kali ini Sha redeem mata untuk Robocar Poli Siri Bandar Kawasan Kejiranan bagi Siri Roy Si Penyelamat.

 
Set Roy ini terdapat 4 keping Kad Susun Suai sebagai tapak set dan Blok bangunan dan blok Roy di dalamnya dalam bentuk kepingan kayu.


Sebelum Sha bagi anak-anak main biarlah Sha cuba dulu kan..hihihi.. Dengan pantas juga buka akaun drypers untuk redeem tiga lagi koleksi Robocar Poli Drypers tapi malangnya satu koleksi tiada dalam senarai. Tak sabar pula Sha nak terima dua lagi koleksi Wooden Playset daripada Drypers ini, ibu-ibu memang macam ini erkk..kadang-kadang terlebih teruja daripada anak-anak.

Ibu-ibu lain dah redeem point korang? Pada yang belum daftar akaun drypers boleh tengok sini macam mana nak daftar dan kumpul point kemudian dapatkan hadiah untuk anak-anak korang ---> cara-kumpul-point-pampers-drypers . Cepat kumpulkan point dan redeem hadiah sementara stok masih ada.

Kalau korang nak tahu koleksi lengkap Siri Bandar ini adalah untuk pembelian Drypers Wee Wee Dry manakala koleksi lengkap Siri Keselamatan adalah dengan pembelian Drypers Drypantz.

   
Inilah keempat-empat koleksi bagi pelanggan Pampers Drypers Wee Wee Dry! Sha dah rancang tak nak bagi anak-anak main lagi sementara koleksi lain sampai nanti boleh main sekali gus dan cantumkan macam gambarajah di atas.

Apa lagi di nanti? KLIK SINI.

Post a Comment

6 Comments

  1. cantik ... mesti anak suka dpt set hadiah ni...

    ReplyDelete
  2. cantiknye...anak saudara rietta suka robocar poli...tpi dia dah pampers free sekarang....

    ReplyDelete
  3. comel lah budak2 msti suka. hari tu akak busyra ada beli robot untuk anaknya. serius cute.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi