Hot Posts

6/recent/ticker-posts

RAWAT KULIT DENGAN PURE NATURAL SKIN OIL DR BEAU

RAWAT KULIT DENGAN PURE NATURAL SKIN OIL DR BEAU | Kulit adalah bahagian terbesar di badan manusia dan kulit di bahagian wajah adalah kulit yang terdedah kepada cahaya dan udara luar. Pelbagai ramuan dibuat untuk melindungi, menjaga dan merawat kulit daripada menjadi rosak. Apakah yang anda inginkan dalam sesebuah produk? Pastinya bahan-bahan yang digunakan adalah daripada sumber semulajadi kan. Hari ini Sha ingin berkongsi satu produk yang dirumus khas untuk kulit korang iaitu Dr.Beau Pure Natural Skin Oil yang dikeluarkan oleh teja herbs kaya dengan Vitamin E.

 

Produk yang telah diperkenalkan sejak tahun 2015 ini tidak asing lagi di Malaysia dan luar negara seperti China, Taiwan, Brunei, Thailand, Singapura dan Indonesia. Diperbuat daripada ekstrak herba-herba semulajadi dan dirumus khas di kilang tempatan. Keluaran bumiputera ini diyakini HALAL dan bukan berbentuk bahan kimia berbahaya. Adunan berkualiti premium adalah dari formulasi bioteknologi terkini yang menggunakan teknologi pemprosesan penyulingan molekul dan pengekstrakan superkiritial yang disahkan dan dijamin selamat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.


BAHAN-BAHAN YANG TERKANDUNG DI DALAM DR.BEAU PURE NATURAL SKIN OIL


 Wheatgerm Oil
Almond Oil
Apricot Kernel
Evening Primrose
Moroccan Argan Oil
Rosehip oil

Antara masalah yang biasa terjadi kepada kulit wajah adalah kulit sensitif, jerawat dan jeragat mula timbul, lebam dibawah mata, kulit berminyak, pori-pori terbuka, kulit kering, kulit kusam, masalah ekzima, masalah biji kolestrol dan juga bintik hitam. Semua ini adalah masalah biasa yang terjadi kepada setiap orang yang kadang-kadang boleh menurunkan keyakinan diri seseorang. Bersama Dr.Beau korang boleh melindungi kulit dan mengekalkan kelembapan kulit sepanjang hari.


Cara menggunakan Pure Natural Skin Oil Dr.Beau juga amat mudah. Pertama sekali korang perlu memastikan wajah dibersihkan dengan pencuci muka dan lap wajah.
Tarik hujung kapsul dan sapukan Serum Dr.Beau dan ratakan ke seluruh muka. Semasa ratakan korang boleh tekan-tekan sedikit kulit supaya vitamin yang ada cepat meresap.
Berikan perhatian dan sedikit urutan pada bahagian kulit yang bermasalah seperti bawah mata, parut dalam lain-lain.
Digalakkan memakai Dr.Beau pada waktu pagi dan malam sebelum tidur.

Untuk penggunaan lebih jimat korang boleh gunakan separuh daripada 1 ampule untuk sekali penggunaan atau sebiji sekali guna. Sha pakai setengah biji sekali pakai. Biji ampule tu nampak sahaja kecik saiznya tapi sebenarnya guna separuh pun sudah dapat memenuhi seluruh wajah kita.

cara pakai-
Korang juga perlu tahu, bau Dr.beau ini agak wangi tidak berbau yang tidak menyenangkan dan juga tidak melekit. Sha pakai masa mula-mula tu ingatkan ia akan kekal oily, tapi bila ratakan tekan-tekan pada kulit oily itu hilang dan kulit terasa lebih segar.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Dr.Beau Pure Natural Skin Oil korang boleh melayari :

Laman Sesawang : www.drbeau.com.my

atau

Hubungi/Whatapps : 012-649 3639

Dapatkan perlindungi kulit anda sekarang!

Post a Comment

3 Comments

Terima Kasih Daun Keladi