HISAP DIANZ UNTUK KULIT LEBIH CANTIK - SHALIMAR YUSOF


Monday, March 05, 2018

HISAP DIANZ UNTUK KULIT LEBIH CANTIK

HISAP DIANZ UNTUK KULIT LEBIH CANTIK | Assalamualaikum, Salam Sejahtera, Alhamdulillah akhirnya Sha dapat juga merasa Dianz neh, maklumlah katanya hisap-hisap terus cantik. Ehh..siapa tak nak jadi cantik kan...hihiihi..Sebelum ini selalu juga tengok kawan-kawan duk cerita pasal Dianz ni tu yang buat teringin nak cuba juga kan apa yang hebat Dianz ni yang dikatakan produk yng dipercayai sejak 2012 lagi.


Sha ni jenis tak suka makan apa-apa ubat sebab pantang sikit dengan rasa-rasa ubat atau suplemen. Nasib baik juga Dianz ni sedap, masam-masam manis rasanya. Nak amal pun senang sahaja, ianya dalam bentuk tablet hanya perlu kemam dan hisap sampai habis jadi tak perlu nak bancuh atau melalui apa-apa proses lain.

Sudahla tak suka makan ubat Sha ni pun  sejenis yang tak biasa make up tapi risau juga bila bertambah usia ni tak sama macam zaman remaja kan, apa yang ada dalam badan dulu pasti akan berkurangan dan akan menyebabkan bermacam masalah kulit terutamanya kulit kusam dan kering. Ya, itulah apa yang Sha rasa sejak memasuki usia 30 tahun dan mula nampak kepentingan menjaga kulit dari dalaman. Orang kata dari dalam keluar secara lahiriah lepas tuu..hihihi..tak nak laa nampak pucat dan lemau.


Kandungan Dianz Vitamin C & E ini adalah
  • EXTRA Glutathione dan Ascorbic Acid untuk 5x lebih penyerapan vitamin dalam tubuh lebih cepat.
  • EXTRA Glutatione sebagai antioksida & membantu pencerahan kulit.
  • Kolagen asli berasaskan Ikan Talapia untuk melembutkan dan gebukan kulit.
  • Vitamin berasakan maquiberry untuk melembapkan kulit.
  • Vitamin C berasaskan oren untuk merawat parut jerawat.
Kelebihan Dian Vitamin C &  E
  • Baik untuk tumit kaki, rambut dan kuku. Tidak hairan penemuaan yang semakin dialami telah menyebabkan masalah tumit kaki pecah, keguguran rambut serta kuku yang bergelupas. Justeru, Dianz Vitamin adalah pilihan terbaik untuk mengatasi dan merawat masalah tersebut.
  • Tidak mempunyai gelatin dan seratus peratus HALAL.
  • Merupakan produk Muslim dan kilang bertaraf GMP.
  • Dianz Vitamin mempunyai kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) di bawah akta Farmasi: MAL16095012NC.
Lagi...
  • Mencerahkan kulit muka dan badan
  • Mencantikkan kulit
  • Kulit lebih glowing dan berseri
  • Melembapkan kulit
  • Merawat jeragat, jerawat.
  • Menghilangkan parut
  • Mengurangkan ekzema
  • Mengurangkan resdung
  • Merawat kulit kusam dan tona tidak sekata.
  • Mempercepatkan pertumbuhan sel kulit.

PANTANG LARANG KALAU NAK KESAN MENAKJUBKAN !


Elakkan minuman bergas dan berkafein bagi mendapatkan kesan yang terbaik.

PALING SESUAI UNTUK SIAPA?

Lelaki atau perempuan berumur 16 tahun ke atas
Sesuai untuk ibu mengandung & menyusu bayi
Sesuai untuk yang berkulit sensitif

Berminat untuk miliki DIANZ?
 Korang boleh hubungi mana-mana contact di bawah


Atau

Whatapps : 013-6999876

Apa tunggu lagi? Dapatkan Dianz Vitamin C & E sekarang juga dan jangan lupa dapatkan produk Dianz yang Original tau. Nak tahu lebih lanjut korang boleh juga layari web rasmi Dianz di www.hisaphisapteruscantik.com . Kita belanja satu testimoni untuk korang..

5 comments:

  1. mmg bagus dianz ni...hehe. Dulu mkn, 10 botol juga...dekat setahun. Pastu berenti hanya sbb org sponsor benda lain pulak...hahaha. Salam perkenalan!

    ReplyDelete
  2. Nampak ada perubahan tu.. Comel.la cik mar pahni

    ReplyDelete
  3. Hari tu nak cubaa.. tp terbeli aurawhite..hahaha..nt nak cuba la

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi