HOME CONTACT SIAPA SAYA NOTA TUTOR NOTA CUTI NOTA RESEPI AIDY REVIEW

Wednesday, February 21, 2018

# REVIEW

RAWAT KULIT BERMASALAH DENGAN GLOW GELENGGANG

RAWAT KULIT BERMASALAH DENGAN GLOW GELENGGANG | Sha mempunyai masalah resdung tapi tidaklah tahap teruk. Kebiasaannya Sha akan mengalami gatal-gatal dibahagian muka terutama di bahagian hidung yang amat tidak menyelesakan dan Sha juga alergik dengan habuk simen pada dinding maklumlah kadang-kadang suka sangat bersandar pada dinding, alamatnya memang gatal-gatal la tangan ...ehehehe.. Jadi sekarang Sha amalkan mencuci muka menggunakan sabun Glow Gelenggang untuk hilangkan gatal-gatal. Apakah itu Glow Gelenggang? Namanya sempena bahan utamanya berasal daripada pokok gelenggang yang digunakan untuk menghilangkan beberapa masalah kulit, kalau sebut nama daun tu orang tua-tua pasti kenal orang sekarang mungkin jarang yang kenal.

Orang dulu-dulu tumbuk  daun ini sehingga lumat dan digaul dengan sedikit belerang atau minyak tanah. Hasil tumbuk tadi ditampal pada bahagian tubuh untuk mengubati masalah kulit seperti panau, kurap atau kudis buta. Kawan Sha pun ada kongsi orang dulu ambil daun ajaib itu yang ditgumpal-gumpal kemudian boleh digosok pada telapak kaki untuk buang kulit mati sambil mandi sungai.😃 Mungkin lepas tengok gambar dibawah ada antara kita akan "oooooooo" daun ini rupanya.

Sumber Google

Itu dulu, sekarang lebih mudah dengan produk Glow Gelenggang. Produk ini dihasilkan daripada gabungan beberapa bahan yang memiliki kelebihan masing-masing.


Memperkenalkan Glow Gelenggang produk herba organik membantu melegakan gatal-gatal kulit yang disebabkan oleh resdung dan penyakit berkaitan kulit seperti gatal kulit, eczema, psoriasis, bisul, panau, kudis buta dan kurap yang berkesan tanpa steroid dan selamat. Daun gelenggang yang sangat dikenali sebagai agen anti-kulat paling tinggi. Ia sebenarnya telah lama digunakan dari zaman nenek moyang kita, masyarakat Arab dan orang Eropah untuk mengatasi masalah kulit. Rumusan Glow Gelenggang berasaskan ramuan istimewa untuk menyelesaikan gatal-gatal kulit dengan mudah digunakan telah tercipta.

Tiada bahan kimia yang boleh memudaratkan, Glow Gelenggang adalah 100% diperbuat daripada bahan semulajadi terpilih. Ianya homemade, paling banyak bahan aktif , 5x lebih berkesan, selamat dan mudah digunakan oleh semua jantina dan pelbagai peringkat umur. Sekarang tak perlu menderita menggaru sehingga merah dan luka kini penawarnya sudah dicipta khusus.


Kandungan Glow Gelenggang

Daun Gelenggang - Untuk kurangkan gatal-gatal dan masalah kulit.
Habbatus Sauda - Untuk kurangkan radang dan sembuhkan luka luaran.
Minyak Argan - Supaya kulit halus dan licin, mudah menyerap dalam kulit.
Minyak Zaitun - Sebagai pelembap yang tahan lama pada kulit.
Susu Kambing - Untuk mencerah, melembut, melembap, mencegah kulit kasar, kering dan kusam.
Crystal Menthol -  Untuk menyejukkan kulit, tidak panas.

Glow Gelenggang ini boleh digunakan di badan dan bahagian muka jadi jangan risau ya. Produk Glow Gelenggang yang didatangkan dalam bentuk sabun herba mempunyai tinggi minyak dan berpelembap, memberi lapisan minyak pada permukaan kulit yang membantu mengelakkan air dari tersejat dari permukaan kulit. Macam mana nak gunakan kedua-dua produk ini? Tengok gambar dibawah, macam Sha cuma perlu basuh muka dengan menggunakan sabun sahaja.


Kalau korang nak cuba produk Glow Gelenggang ni korang boleh hubungi :

FB Page : Glow Gelenggang
Whatapps : 014-5445951

"DAH TAK GATAL LAGI"

Satu lagi kalau korang nak jimat RM10 untuk pembelian set Glow Gelenggang ini korang boleh gunakan Code SHALIMAR10 untuk nikmati potongan RM10.
 

Jangan risau kalau korang macam Sha sejenis tak tahan dengan bau pewangi lain tapi kali ini bau Glow Gelenggang ini amat menenangkan dan sedap sebab berbau Vanilla. Jadi tunggu apa lagi Whatapps Momoy di nombor 014-5445951 sekarang juga.

4 comments:

  1. akak suka baunya wangi satu toilet wangi...

    ReplyDelete
  2. Ciktie suka baunya tu. Menyenangkan sungguh

    ReplyDelete
  3. Glow Gelenggang ni mmg elok sangat bg yg alahan kulit, kaki kena kulat air eloklah tu guna glow Gelenggang.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi