Hot Posts

6/recent/ticker-posts

KEMBALIKAN KESEGARAN MATA BERSAMA BERRYBRIGHT

KEMBALIKAN KESEGARAN MATA BERSAMA BERRYBRIGHT | Setiap hari berkerja adalah hari yang agak memenatkan bagi Sha. Bukan kerana penat bekerja sebenarnya tetapi Sha selalu mengalami masalah mata letih dan kering kerana setiap hari menghadap komputer dan memandu balik dari tempat kerja di waktu petang yang panas terik mentari. Apabila mata letih Sha biasanya akan kerap berkelip dan kadang-kadang terpaksa menutup mata dan rehat seketika sebelum memulakan kerja kembali. Dengan teknologi terkini terciptalah BerryBright yang merupakan supplemen untuk mata yang berasaskan makanan utuh, dilengkapi dengan nutrisi penting untuk melindungi dan mengekalkan kesihatan serta penglihatan mata. 


Berrybright adalah supplement untuk semua peringkat! yakni kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atassudah boleh mengambil Berrybright sebagai supplement

Siapa yang patut amalkan BerryBright?

Pengguna contact lens. BerryBright mengandungi nutrien larut air yang membolehkan ia diserap dengan pantas dan memberi kelegaan dan sokongan kepada mata kita.

Mata kering dan letih.

Aktiviti di waktu panas.

Tidak cukup tidur di waktu malam.

Berhadapan dengan skrin untuk jangka masa panjang. Lutein mampu melindungi retina daripada sinaran biru yang merbahaya (datang daripada telefon pintar, tv, computer dll) yang boleh menyebabkan kerosakan dan mempercepat proses penuaan mata. 

Lingkaran hitam bawah mata. BerryBright diformulasi untuk meningkatkan peredaran darah (peredaran mikro) dengan menyingkirkan toksin, mengurangkan pembentukan lingkaran hitam bawah mata dan memberi anda penglihatan yang lebih segar dan jelas. 

Sokongan nutrisi dan pemakanan untuk kesihatan mata yang lebih baik.
Keperluan dan permintaan terhadap nutrisi dan pemakanan untuk kesihatan mata telah menaik secara dramatik disebabkan oleh gaya hidup moden kini. Nutrisi dan pemakanan yang lebih baik dapat membantu mengelak pelbagai penyakit timbul dan mengekalkan penglihatan mata.

Kenapa perlu memilih BerryBright sebagai supplement mata korang?

a.    Setiap sachet memberikan faedah yang sama dengan memakan 100 buah blackcurrant! Hah..jimat kan..
b.      Tinggi kandungan Vitamin C – 500mg per sachet – bersamaan 10 buah oren!
c.       Tanpa pewarna dan pengawet!
d.      Sesuai untuk Vegetarian
e.      Halal

Kalau korang nak tahu BerryBright didatangkan di dalam 2 jenis jadi korang ada pilihan mengikut keperluan badan korang iaitu :

a.  BerryBright Original yang mengandungi fruktosa semulajadi, kandungan gula adalah bersamaan dengan setengah biji epal. 38 kalori setiap hidangan. Sesuai untuk semua peringkat umur.

b.   BerryBright Stevia pula tidak mengandungi gula tambahan, menggunakan Stevia yang berasaskan tumbuhan sebagai pemanis. 31 kalori setiap hidangan. Diperkaya dengan antosianinn Bilberi Eropah dan beri campuran. Sesuai untuk semua peringkat umur.  Tetapi disyorkan untuk individu yang ingin mengurangkan pengambilan gula dan pesakit kencing manis.

Untuk makluman korang Berrybright merupakan Pemenang anugerah bagi :-

Malaysia Health & Wellness Brand Awards 2017, yang dianjurkan bersama Sinchew Daily and Life Magazines, disokong/ disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
Pemenang – Kategori “Makanan Kesihatan” (Health Food)

dan

Natural Health Readers’ Choice Awards 2017, 2015, 2014
Pemenang - "Suplemen Penjagaan Mata Semulajadi Terbaik“ (Best Natural Eye Care Supplement)

dan juga,
 
Long Life Health & Beauty Awards 2015 & 2014
Pemenang – Kategori “Penjagaan mata” (Eye Care)

Cara Penyediaan pun senang :-

a.      Sediakan 150ml air bersuhu bilik/ air sejuk.
b.      Tambah satu sachet Bright Berry
c.       Kacau, gaul rata dan minum dengan segera untuk mengelakkan pengoksidaan.



 Korang pun tahu kan mata antara pancaindera penting dalam menjalani kehidupan seharian kita. Marilah sama-sama kita menjaga kurnian Maha Esa ini tanda kita menghargai kurniaanNya. Kepada yang pernah merasai mata penat ini mesti tahu kesannya boleh memberi tekanan kepada diri seseorang dan mungkin banyak hal boleh tergendala kerana mata juga memerlukan rehat yang cukup.

#darimataturunkehati

Post a Comment

7 Comments

  1. Bagus ni, Zumal kalau drive lama mesti rasa mata letih. Nak cuba la nanti...

    ReplyDelete
  2. banyak betul menang anugerah.. nice share..

    ReplyDelete
  3. Ramai kata best produk ni uishhh kena try gak ni hahahaha

    ReplyDelete
  4. macam best je... carotomax produk shaklee untuk masalah mata..")

    ReplyDelete
  5. mata sekarang cepat kering...nanti boleh cuba

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi