FEMINGRA BANTU MASALAH HORMON WANITA - SHALIMAR YUSOF


Thursday, February 01, 2018

FEMINGRA BANTU MASALAH HORMON WANITA

FEMINGRA BANTU MASALAH HORMON WANITA | Assalamualaikum semua.. hari ini Sha nak kongsi suatu yang sangat penting untuk wanita. Sha selalu juga selepas kahwin ni berkongsi dengan rakan-rakan tentang masalah hormon tidak stabil, ada yang datang haid 3 kali setahun dan kalau datang bulan ada yang banyak atau tempoh panjang. Tidak kurang juga ramai wanita yang menghadapi masalah cyst dan PCOS yang kebanyakkannya sedar selepas berkahwin kerana menyebabkan sukar mendapat zuriat. Tahu atau tidak hormon yang tidak stabil juga boleh menyebabkan kesukaran mendapatkan berat ideal?

Kaum wanita yang ingin menjaga kesihatan dalaman sekali gus menghasilkan luaran yang segar amat memerlukan sesuatu yang lengkap untuk memberi manfaat kepada tubuh badan. Kini kaum wanita boleh memilih Femingra sebagai suatu pilihan yang dapat menawarkan 3 manfaat utama iaitu kesuburan, keseimbangan hormon, dan membantu mengeratkan hubungan suami isteri. Ini kandungan  dan kelebihannya 8 bahan organik yang terkandung di dalam sekotak Femingra untuk memelihara kesihatan wanita atau memulihkan masalah wanita jika ada.


BAHAN-BAHAN YANG TERKANDUNG DALAM FEMINGRA

Untuk pengetahuan, produk ini diperkayakan dengan agen perangsang hormon terbaik iaitu Debunga Pain (Pine Pollen) sebagai bahan utama yang dikatakan mengandungi pelbagai manfaat seperti vitamin A, B-Karotena, B1, B2, B3, B6, Asid Folik, Vitamin D, dan E. Selain itu, ia juga mengandungi pelbagai jenis mineral seperti kalsium, tembaga, besi, mangan, magnesium, molybdenum, fosforus, potasium, selenium, silikon, sodium, dan zink, selain ia turut mengandungi lebih dari 20 jenis asid amino dan kesemua 8 jenis asid amino penting. Trend terkini Superfood kini banyak bertindak sebagai agen anti penuaan, pemulihan keinginan seksual, menyeimbangkan hormon, mengembalikan stamina dan  kecergasan dan mencegah penyakit.

Kandungan lain...............

Buah Markisa
+ Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin
+ Tinggi kandungan antioksida
+ Membantu meningkatkan peredaran darah
+ Melancarkan pencernaan
+ Merangsang sistem imun tubuh
+ Memperkuatkan tulang

Horny Goat Weed (Epimedium)
+ Merangsang libido & daya seksual wanita
+ Menggalakkan aliran darah
+ Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause
+ Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause

Akar Maca
+ Afrodisiak yang hebat
+ Mengimbangi hormon seks
+ Meningkatkan keinginan seksual
+ Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan
+ Perangsang kesuburan wanita

Manjakani
+ Mengetatkan tisu dalaman wanita
+ Menegangkan kulit
+ Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj
+ Menghapuskan bau di kawasan kemaluan
+ Membantu menegangkan payudara 6. Habbatus Sauda
+ Membantu mengawal pendarahan haid
+ Mengawal intensiti kitaran bulanan
+ Mengurangkan masalah penghadaman
+ Pelembap yang baik untuk kulit & rambut
+ Mempunyai ciri-ciri anti-radang
+ Sangat tinggi antioksidan

Tribulus Terrestris
+ Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita
+ Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi
+ Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual

Pueraria Mirifica
+ Melegakan gejala menopause
+ Merangsang nafsu seks
+ Meningkatkan kelembapan faraj
+ Meningkatkan saiz payudara
+ Menggalakkan penghasilan kolagen
+ Memberi kesan awet muda



BAGAIMANA FEMINGRA MEMBANTU KAUM WANITA?

1. Kaya dengan nutrisi, mineral dan kandungan vitamin termasuk anti oksidan.
2. Melancarkan sistem pencernaan dan membantu meningkatkan peredaran darah.
3. Makanan tambahan unggul untuk anti penuaan, keseimbangan hormon & meningkatkan kesuburan.
4. mengetatkan tisu dalaman wanita serta mengelakkan pendarahan rahim, keputihan dan lendiran abnormal.
5. membantu mengawal pendarahan dan intensi kitaran bulanan serta mengatasi masalah penghadaman.
 6. Meningkatkan stamina dan daya tahan semulajadi, mengurangkan stress serta mengawal insomnia.
7. Melegakan gejala menopous, melembapkan kulit serta menggalakkan penghasilan

CARA PENGGUNAAN

1. Bancuh sepeket Femingra bersama 120ml bersama air sejuk/suam.
2. Minum sehari sekali sebelum makan waktu pagi atau tengahari. Tidak digalakkan minum pada waktu malam.
3. Amalkan secara konsisten sekurang-kurang selama 1 bulan. Kesan penggunaan dapat dilihat dalam 7 hari.


JOM TENGOK FEEDBACK PENGAMAL FEMINGRA.



 

Lebih testimoni korang boleh tengok sini --> Klik Sini.

Sukakan tengok feedback macam ni? Ada yang cerita dari mulut ke mulut sudah lama tak period, Alhamdulillah konsisten amal Femingra haid datang kembali. Kalau korang sendiri atau ada kawan-kawan yang ada hadapi masalah hormon boleh laa cuba. Tapi tidak digalakkan untuk ibu mengandung dan pada yang sedang mendapat rawatan kesihatan lain. Sila dapatkan pandangan dari doktor korang dulu yeaa..

9 comments:

  1. Femingra ni ada kkm approve tak? Supplement ni kena scrutinize sikit haha

    ReplyDelete
  2. menarik jer produk ni... sha makan ok ke

    ReplyDelete
  3. Menarik jugak tentang produk ini, tapi kena hati2 skit tentang produk niiii, jemput singgah ke laman saya...

    ReplyDelete
  4. Mungkin yg mengalami masalah di atas patut cuba...

    ReplyDelete
  5. kalau hormon stabil, kulit pun cantik ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi