Hot Posts

6/recent/ticker-posts

BLOGGER ANAJINGGA

BLOGGER ANAJINGGA | Assalamulaikum semua. Ok, sebenarnya sebelum ini ada terlintas nak buat review rakan-rakan blogger terpilih tapi bila dah lama sangat tangguh macam tergendala sekejap perancangan Sha untuk tahun 2018 ini. Sha rancang nak review seorang blogger setiap bulan tapi sekarang sudah masuk bulan Februari jadi Sha mulakan bulan Februari sahaja jela yeaa..

Tanpa buang masa untuk blogger pertama Sha memilih blogger AnaJingga sebagai pilihan. Kenapa Kak Ana? Beliau merupakan antara blogger terawal yang sha follow sejak Sha mula aktif dengan dunia blogging maklumlah dulu daftar blogspot sesuka hati sahaja, tak pernah nak luaskan persahabatan sesama blogger.
www.anajingga.com/

Jadi Blog Anajingga adalah blog wajib Sha singgah kalau ngadap blog ni. Sha nampak perkembangan Kak Ana dan kadang-kadang tanpa sedar memberi inspirasi untuk mengembangkan shalimaryusof.com juga tambah pula tuan tanah tak lokek pengalaman.

Kak Ana ni memang ramai blogger lain kenal dan hormati mungkin kerana peribadi Kak Ana sendiri yang mesra dan keibuaan. Kalau nak tahu dalam diam Sha simpan dalam hati nak anak-anak Sha membesar dan bijak macam anak-anak gadis Kak Ana yang comel macam ibu diaorang nih..hihihi.. Semoga Sha dengan anak-anak Sha pun boleh gather-gather macam Kak Ana dengan Kak Long dan adik.

Satu lagi apa yang Sha suka tengok-tengok kat blog Kak Ana ni adalah perkongsian dekorasi bilik dan rumah. Tahu-tahu sahaja lah kalau ibu-ibu ni tengok dekorasi untuk bilik anak-anak mula la berangan kan nak jugak macam tu macam ni. Walaupun Sha bukan peminat hiasan bunga-bunga inggeris tapi Sha suka tengok sebenarnya bunga-bunga tu cuma tak terjemahkan secara fizikal, Kak Ana lah yang suka kongsi dekorasi inggeris tu, sejuk je mata memandang.

Kak Ana pencinta alam. Yeke tu?hehehe,,,bila Kak Ana balik kampung haaa apa yang Kak Ana tak kongsi, selalu buat Sha merindui kampung halaman..kih3...Selalu menjamu mata dengan warna warni bunga-bunga segar dan tanaman lain tambah pula gambar-gambar yang Kak Ana ambil dan letak dalam blog Anajingga ni boleh tahan cantik dan jelas.

Akhir kata, ribuan Terima Kasih untuk Blogger Anajingga kerana masih menyokong blog Sha selama ini walaupun Sha tak sepopular Adi Putra dan Marian Rivera..hihihi..

Post a Comment

14 Comments

  1. Bagus juga buat review macam ni tiap bulan.. keep it up

    ReplyDelete
  2. Ok juga buat review camni. Paling tak dapat juga tahu serba sedikit tentang seseorang blogger tu

    ReplyDelete
  3. Terbaik sangat review blog ni.. Memang kak.ana baik banyak.lagi ilmu tentang blogger walaupun tak kenal diluar pun..

    ReplyDelete
  4. Masyaa Allah Sha..terima kasih sangat atas sebuah nukilan indah ini, kak ana doakan Sha akan terus sukses dalam apa juga urusan dan cita-cita, kongsikan kebaikan untuk manfaat insan lain dari penulisan di blog dan mejadi ibu kepada sebuah keluarga sakinah, In Shaa Allah..ada rezeki dengan izinNya kita berjumpa nanti... Tq Sha

    ReplyDelete
  5. Kak AJ mmg baik dan peramah.. rumah pun tak jauh dari taman saya :)

    ReplyDelete
  6. Soft spoken, orangnya....banyak bg semangat dan selalu positif kak Ana ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. xberpeluang jumpa kak ana lg..tp aura positifnya dpt dirasakan..

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi