Hot Posts

6/recent/ticker-posts

Lazada Online Revolution Blogger Contest 2017

Lazada Online Revolution Blogger Contest | Assalamualaikum, petang ini Sha nak ambil jugalah peluang sertai contest selepas dapat emel daripada pihak lazada mungkin emel terakhir sebelum contest berakhir. Rasanya tidak lengkap jika tidak sertai kerana semua contest lazada pada tahun ini Sha join. Jika korang pernah shopping online bersama lazada korang mesti tahu betapa berbaloi shopping saat ini , kalau tak caya boleh tengok sini https://www.lazada.com.my/online-revolution

Lazada Online Revolution Blogger Contest 2017 

Pihak lazada memang sentiasa bermurah hati mengadakan ocntest untuk para blogger yang berminat jadi apa salahnya kita menyokong kan. Jom jawab soalan yang lazada pinta ni moga-moga ada rezekilah nanti. Manalah tahu, dapat rezeki boleh kongsi-kongsi dengan keluarga lagi.
 
a. Adakah anda masih ingat produk pertama yang pernah anda beli dalam talian? Apa itu dan bagaimanakah pengalaman anda?

 

Tak berapa ingat sebenarnya, tapi paling ingat yang inilah kononnya beli set beg tangan wanita 3 beranak dapat bagi mak Sha  satu yang paling besar tu, Sha ambil yang anak-anak dia tu sahaja. Untungkan beli murah, dapat 3 bukan 1 kemudian boleh kongsi-kongsi dengan keluarga tersayang.
 
b. Jenis produk mana yang anda lebih suka membeli dalam talian?

Jenis produk yang Sha suka beli dalam talian adalah beg tangan sebab ini antara produk yang senang nak pilih tak perlu risau tentang saiz seperti pakaian, dan Sha pun suka beli rak yang sesuai diletakkan didapur.
 
c. Apa yang anda suka tentang membeli-belah dalam talian?

Sha suka membeli dalam talian disebabkan kekangan masa dan harga pun lebih rendah berbanding diluar. Sha suka keluar bersama keluarga jadi kemana sahaja akan bawa anak-anak jadi bila bawa anak-anak yang sedang membesar perlu lebih perhatian pada mereka, nak pilih barangan secara teliti pun tak dapat pendek kata secara dalam talian lebih memudahkan. Banyak barang anak Sha beli dalam talian, bila sampai tinggal bawa balik tunjuk kat mereka sahaja.
 
d. Produk manakah yang anda beli atau anda merancang untuk membeli di Lazada semasa jualan Revolusi Dalam Talian?

 


 
Jeng-jeng ..walaupun tak mahal tetiba nak beli electric cooker ni, lepas ke nak bawak pergi pejabat yea? Sesuai sangat untuk nak masak ringkas-ringkas maklumlah kononnya nak diet kan. Setakat ini electric cooker ni menjadi idaman. Apa lagi jom serang https://www.lazada.com.my/online-revolution/ . Kalau bertuah dapat barangan idaman selama ini dengan harga yang rendah.

Korang dah join ke? Kalau belum cepat-cepat KLIK SINI ---> https://www.lazada.com.my/blogger-contest/

Post a Comment

2 Comments

Terima Kasih Daun Keladi