Hot Posts

6/recent/ticker-posts

LANAFIRA.COM Butik Pakaian Muslimah Pilihan

LANAFIRA.COM | Assalamualaikum, hai korang sihat ke? Mood kerja dah masuk belum? Sha ni nasib baiklah kerja dimulakan dengan majlis korban lagi..huhuhu... Amboi korang bukan main lagi yea update cerita hari raya dengan OOTD nya lagi sedih kita tauu..kita tak balik kampong raya haji tahun ni sebab mengikut MOU perkahwinan kan.,..ahahaha...Oklah, sebut pasal OOTD hari ini Sha ingin kongsikan satu butik online yang menyediakan pakaian muslimah yang sangat up to date seiring perkembangan fesyen terkini. Wah, trending yeaa pakaian butik online ini terpesona Sha dengan pilihan yang ada sopan santun gitu.


Trendy, affordable dan quality adalah pegangan pihak Lanafira.com dalam menghasilkan rekaan pakaian muslimah masa kini. Memenuhi citarasa muslimah dengan mengikut peredaran masa iaitu memfokuskan kepada fesyen baju kurung, kebaya, jubah, tops, skirt, skarf, long dress, modern peplum dan juga tudung.


Berkenan sungguh dengan long dress dan kebaya yang ada dalam koleksi larafira.com ini, ceria dan segar pilihan warnanya. Selain daripada pakaian muslimah pihak lanafira.com juga berkongsi tips dalam pemilihan fesyen dan panduan dalam urusan jual beli pakaian.

Antara tips yang dikongsikan adalah tentang pemilihan laman web jualan pakaian online yang sudah tentu dipercayai ramai contohnya Lanafira.com sendiri adalah perniagaan yang didaftarkan dibawah SSM (Maklumat SSM Lanafira.com terdapat dibahagian bawah laman web rasmi lanafira.com). Selain itu,pemilihan saiz, yang mana ianya penting untuk kita memilih saiz apa yang sesuai dengan diri kita jadi tak adalah risiko silap pilih saiz kan dan amat leceh jika salah saiz ni kan. Lanafira.com menyediakan ukuran baju yang spesifik dan tidak umum seperti saiz S,M,L dan XXL yang mana ianya lebih terperinci daripada ukuran bahu, dada, labuh baju dan ukuran pinggang.

Lanafira.com juga memberi panduan mengukur saiz pakaian dengan menggunakan pita pengukur bagi mengelakkan anda berputus asa untuk membeli belah secara online ianya senang difahami. Satu lagi tips yang penting adalah pemilihan fabrik untuk memastikan kesesuaian sesuatu pakaian digayakan didalam sesuai majlis atau situasi.



WEBSITE

INSTAGRAM

FB PAGE

Apa ditunggu lagi? Jom cuci-cuci mata dan pilih mana yang anda suka dan beli sekarang di butik muslimah online anda sebelum kehabisan stok.

Post a Comment

2 Comments

  1. wah bestnya boleh ler shopping online kt sini pula..tq for sharing

    ReplyDelete
  2. Best butik ni..dh try usyar baju2 dia..cantik2

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi