Hot Posts

6/recent/ticker-posts

SAMBUTAN HARI KEBANGSAAN KE 60

SAMBUTAN HARI KEBANGSAAN KE 60 | Alhamdulillah hari ini 31 Ogos 2017 adalah tahun ke 60 kita menyambut hari kemerdekaan negara kita yang tersayang. Sungguh meriah disambut bersama dengan penutupan Sukan Sea Kuala Lumpur semalam. Hari ini Sha meluangkan masa bersama suami dan anak-anak untuk menghadiri Sambutan Hari Kemerdekaan ke 60 Peringkat 9Negeri Perak yang saban tahun diadakan di hadapan Dewan Bandaraya Ipoh dan Padang Ipoh Perak.

Bergerak dari rumah jam 7.15 pagi dan tiba di Padang Ipoh lebih kurang jam 8.00 pagi. Mendapatkan parking kereta kemudian mengisi perut dengan bekalan nasi goreng yang Sha masak jam 5.30 pagi. Anak-anak Sha siapkan lebih kurang jam 6.40 pagi yelaa..nak pujuk bangun pagi si kecil Fathia tu susah sikit..hhuhu..
Sha dan Adik Fathia tak dapat ke depan pun ramai sangat orang kan..


Salah satu kontijen yang kawan Sha sertai..johan bagi kategori Daerah iaitu Daerah Perak Tengah.


Cantikkan baju mereka ni.

Ini je yang Sha sempat amik gambar..huhu..yang lain banyak video.

Hari ini Sha bersemangat juga tambahan ada beberapa orang rakan sekerja juga mengambil bahagian dalam pembarisan pada hari ini. Terbaik sungguh mereka ni..dan mereka juga mengecapi kemenangan dalam kategori masing-masing. Tak sia sia nampaknya mereka giat berlatih dalam seminggu dua ni. Tahniah kepada mereka dan semua yang memberi persembahan yang terbaik dan kemas.

Bersyukur kita hadrat Ilahi dengan anugerah keamanan yang dikecapi oleh rakyat negara kita selama ini. Sama samalah kita doakan semoga apa yang kita lalui ini dipanjangkan hingga akhirnya.

Post a Comment

8 Comments

  1. salam kenal dari kak lina
    dah follow blog ni
    www.linliena.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi kak lina..terima kasih sudi singgah sini.,kite jejaln kt umah kak lina plka ok...

      Delete
  2. bestkan sesekali sambut live...tahun ni kitorg xsmabut, sebab sambung dengan cuti raya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah..Sha ni memg xbalik kmpg..duk situ je..amik peluang lah,,huhu

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi