Hot Posts

6/recent/ticker-posts

MERDEKA! MERDEKA! LAZADA SALE

MERDEKA! MERDEKA!  BLOGGER CONTEST LAZADA | Fuhhh...meriah betul rasanya dapat menyertai contest yang diadakan oleh lazada Malaysia ni. Kali ini Lazada menganjurkan contest sempena Sambutan Kemerdekaan Malaysia ke-60 yang akan disambut pada 31 Ogos 2017 nanti. Belum terlambat untuk sertai , jom ramai-ramai memeriahkan semoga ada rezeki kita.


Bagi memenuhi syarat contest tersebut Sha cuba jawab ok!

1. What do you love about being Malaysian?

Saya sebagai rakyat Malaysia amat bersyukur walaupun pelbagai kekangan yang ada Malaysia masih mengekalkan kemakmuran yang ada. Malaysia terkenal dengan budaya, makanan dan hasil bumi yang memberi tuah. Malaysia juga kaya dengan tempat pelancongan yang menarik dan semulajadi yang sudah tentu menjadi pilihan kepada pencinta alam seperti saya. Walaupun hidup dalam pelbagai kaum sama ada dalam semenanjung , Sabah dan Sarawak kita masih mampu bersatu di bawah satu pentadbiran Negara. Yang paling penting rakyat Malaysia saling menghormati walaupun berlainan bangsa dan agama juga Malaysia juga mampu menghasilkan produk tempatan yang disegani dan diiktiraf oleh orang luar.

2. Choose your favorite local brand here : http://www.lazada.com.my/malaysian-brands/


CARLO RINO


3. Select two products from the Malaysian brand(s) that you love

Wanita memang tidak boleh dipisahkan dengan tas tangan. Sha memang suka yang ada pelbagai cara guna ni terutama shoulder drop tu, senang bila menguruskan anak.


ii) 
 

Nampak manis sangat reben tu kan. Sangat sesuai digayakan ke majlis-majlis rasmi juga majlis perkahwinan . Sha menyukai brand Carlo Rino ini kerana ianya tahan lama dan lasak.

Jadi apa tunggu lagi kan jom kita beli belah di Merdeka! Merdeka! Sale (http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/) yang sedang berlangsung dari 25 Ogos 2017 hingga 31 Ogos 2017 ini yang mana korang boleh dapat diskaun sehingga 80%.

Post a Comment

5 Comments

  1. Wahhh.. tak boleh lepaskan peluang nih. All the best!
    || AMERZING (ameridzuan.blogspot.my)

    ReplyDelete
  2. All the besttt kak. Semoga ada rezeki akk kat sini. InshaAllah

    ReplyDelete
  3. Bestnyaaaa, memang best...........tengok barang-barang tuu, ehhee..jom tengok Nona punya.
    All the best !
    http://nonasani.blogspot.my/2017/08/merdeka-sale-with-lazada-merdeka.html

    ReplyDelete
  4. Terimakasih atas informasinya, jangan lupa kunjungi kami
    di http://idblackwalet.com/

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi