Hot Posts

6/recent/ticker-posts

ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2016


ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2016 (APC) | Alhamdulillah rezeki Sha tahun ini bermula dengan baik. Pada 2 minggu lepas mendapat jemputan menghadiri Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Tahun 2016 pada 18 April 2017 (Selasa) yang diadakan di Ibu Pejabat Agensi.

Amat bersyukur dalam 9 tahun perkhidmatan akhirnya ada juga rezeki Sha merasa mendapat APC. Perkiraan Sha rezeki sekeluarga ini adalah kerana ada satu tempoh tahun 2016 Sha menanggung kerja kawan sepejabat. Walaupun pekerjaan sha dalam tempoh 5 tahun ini tidak terlalu berat seperti 3 tahun awal berkhidmat dahulu Sha anggap ini adalah penilaian sepanjang perkhidmatan tidak hanya untuk 2016.
 
Alhamdulillah...Syukur...Terima Kasih kepada penilai terlibat iaitu Ketua Unit & Ketua Pegawai.

 

Memandangkan Sha tak ada geng satu pejabat yang lain yang ada hanya lelaki jadi Sha menumpang kasih kawan-kawan pejabat lama yang memang tak cukup masa untuk bersembang bersama mereka. Yusri adalah kawan satu batch dengan Sha iaitu penganbilan 14 Ogos 2008 dan masih berkhidmat di pejabat sama. Abang Riza adalah senior dan Puan Normayati adalah Ketua Pegawai terbaru pejabat lama Sha sekarang yang mana dahulu Sha kenali beliau semasa beliau bertugas di cawangan negeri.

Sembang-sembang dengan mereka sebelum masing-masing pulang ke tempat masing-masing.

 
Kawan seangkatan 14 Ogos 2008 juga dari cawangan Terengganu.

 
Kawan baru kenal satu meja semasa raptai majlis pada 17 April 2017 dari Cawangan Negeri Sembilan.

 
Kawan seangakatan 14 Ogos 2008 dari Cawangan Tanah Merah Kelantan. memang tahu dia akan hadir jadi memang Sha nak jumpa dia.

 
Persembahan Koir daripada Kumpulan Nada Harmoni Ibu Pejabat. Memang menghiburkan persembahan mereka.

 
Seperti biasa selepas habis penyampaian Sijil Anugerah kami dihidangkan dengan hidangan yang sedap menjamu selera sebelum pulang ke tempat masing-masing. Semasa menikmati juadah kami dihiburkan oleh penyanyi Farah AF...breep2....

Sha disusun satu meja 7 orang, 4 orang daripada negeri Perak tetapi Sha kenal 2 orang sahaja...huhuhu...3 orang lagi daripada Negeri Sembilan yang sangat sempoi orang.

Tamat sahaja majlis, bergambar kami terus bergerak balik ke Perak dan sampai ke rumah sebelum maghrib.

Post a Comment

11 Comments

  1. tahniah Sha. satu pencapaian yang patut dibanggakan untuk diri sendiri dan di jadikan contoh oleh rakan2 yang lain =D

    ReplyDelete
  2. tahniah sha... moga trs cemerlang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Dana...aminn..InsyaAllah...kerja mcm biasa

      Delete
  3. Tahniah kak sha atas pencapaian akak! semoga lebih cemerlang di masa akan datang hehe.

    ReplyDelete
  4. May Allah ease everything for you and your family

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi