Friday, March 31, 2017

PERKEMBANGAN ADIK FATHIA 18 BULAN


PERKEMBANGAN ADIK FATHIA | Semalam 30 mac 2017 (khamis) Sha bawak Adik Fathia temujanji di klinik untuk check up 18 bulan, sebenarnya ibu dah terlambat bawak dia ke klinik,temujanji patutnya 23 mac 2017 yang lepas..hiii..

Hasil check semalam semunya OK laa, tinggi bertambah 3 cm dari 74cm ke 77cm dan berat hanya naik 500g,,,fuhh...jururawat pesan suruh naikkan lagi berat tuuu...8.5kg sahaja adik nii...check up seterusnya kena pastikan dia naik berat lagi laa..makan banyak pun tak naik lagi..Penilaian untuk autisme juga OK.

Usia macam nii Adik Fathia baru nak belajar bercakap. Sebulan ni baru Sha tumpu sikit untuk dia ajar dia bercakap biasa kalau ajar keluar angin je mulut dia walhal dia nak sebut sangat benda tuu..sekarang dah boleh sebut hujung-hujung je.

Setakat ini yang terang sebutannya Ayah dan kakak sahaja. Yang lain-lain perkataan kalau sebut dia boleh ikut juga. Alahaii tak tahu la ibu bila Adik Thia boleh bercakap penuh nanti macam mana, riuh laa dengan Abang Zaryth lagi.

Apa-apa pun Ibu dan Ayah doakan Abang & Adik membesar dengan baik dan sihat.

8 comments:

  1. montelnya dia kan..comel...moga dia terus membesar dengan sihat hendaknya
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
  2. Semoga Abang & Adik membesar dengan baik dan sihat. Dan semoga jadi anak soleh/ah. InshaAllah. :)

    ReplyDelete
  3. inshaallah semoga membesar dengan baik

    ReplyDelete
  4. comelnya baby.nanti kena layan dia bersembang la

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuh..tulaa..ibu ni kurg nyembg,,kena pandai nyembg ngn budk plak

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...