Hot Posts

6/recent/ticker-posts

MINYAK TENANG ANAKANDA BY NING SALMAH

MINYAK TENANG ANAKANDA BY NING SALMAH | Wahhh, tertarik betul dengan nama minyak tenang ni. Apa itu Minyak Tenang Anakanda By Ning Salmah ni ya agaknya? Minyak Tenang Anakanda By ning Salmah adalah suatu produk yang amat sesuai untuk para ibu bapa yang mengalami masalah bayi kembung perut macam Adik Fathia lalui sebelum ini dan disarankan untuk bayi yang meragam sepanjang malam.


Minyak Tenang Anakanda By Ning Salmah terdapat 4 jenis herba iaitu:

✩ Minyak Kayu Putih
- Eucalyptus Oil Membantu mengurangkan kahak dan selsema dan mempunyai ciri-ciri antiseptik, analgesik, analgesik dan ekspektoran

✩ Minyak Buah Pala
- Nutmeg Oil Melancarkan pencernaan dan mengurangkan angin/kembung 

✩ Minyak Cengkih
- Clove Oil Membantu sirkulasi darah, menjaga tubuh bayi dengan suhu hangat selesa dan masalah kulit 

✩ Peppermint Oil
- Minyak Daun Pudina Mempunyai bau yang menenangkan dan mempunyai ciri-ciri antibakterial. Aromatherapy baunya meningkatkan daya fokus.
 
Pati-pati herba ini telah dirumus khas dan digunakan sejak 5 generasi yang mana disediakan khusus untuk bayi baru lahir hingga kepada kanak-kanak yang sudah besar. Insya Allah, kita ikhtiar sama-sama Ibu untuk Si Manja.

Minyak Tenang Anakanda juga harus menjadi minyak pilihan anda kerana perbezaan yang amat ketara dengan minyak bayi yang lain. Perbezaannya ialah:
  • Minyak Tenang Anakanda tidak panas serta sesuai untuk kulit bayi dan kanak-kanak
  • Minyak Tenang Anakanda mudah meresap bila disapu berbanding minyak telon yang lain
  • Sesuai untuk semua jenis kulit bayi dan kanak-kanak . Boleh juga disapu kepada bayi jika terkena gigitan nyamuk dan serangga yang boleh memberi keselesaan.
  • Minyak Tenang Anakanda ini hanya mengandungi bahan-bahan herba tropika yang suci serta tiada unsur alkohol atau seumpamanya
  • Harganya juga mampu milik dan dibotolkan dalam kuantiti 100 ml, boleh bertahan 2-3 bulan
 TESTIMONI
MINYAK TENANG ANAKANDA BY NING SALMAH



BERMINAT? JANGAN BUANG MASA LAGI, CEPAT SELESAIKAN MASALAH BAYI ANDA

Maklumat lanjut dan sebarang tempahan dan pertanyaan anda boleh hubungi pihak Minyak Tenang Anakanda By Ning Salmah ini melalui :

WEBSITE RASMI :
http://ningsalmah.com/
atau
http://ningsalmah.com/v1

FACEBOOK RASMI:

atau
TALIAN TELEFON :
012-699 2604

Apa lagi, bakal bergelar ibu bapa juga tidak perlu ketinggalan buat persediaan awal jadikan Minyak Tenang Anakanda By Ning Salmah sebagai salah satu persedian menyambut ahli keluarga baru anda.

Post a Comment

0 Comments