Friday, August 12, 2016

RESTORAN D'LENGKUAS SERI ISKANDAR

RESTORAN D'LENGKUAS SERI ISKANDAR | Hari ini member teringin nak makan mamak,tapi kami keluar dah pukul 1 petang, semua kedai makan mamak tutup 1 jam bagi memberi laluan kepada waktu sembahyang jumaat. Jadi kami pusing-pusing cari kedai makan lain memandangkan sudah bosan menjadi pelanggan tetap kepada 2-3 kedai makan sekitar bandar seri iskandar ni.

Kali ini kami mengambil keputusan untuk mencuba di Restoran D'Lengkuas Seri Iskandar. Erm, boleh tahan jugak pilihan lauk pauk yang ada. Mata dah terjeling nasi kerabu,tapi tangan dah cedok nasi putih..huhuhu..yang penting lauk Ikan Tongkol Singgang ,ulam dan budu tu ada kat sini.


RM 4.50 termasuk air kopi ais.
 



Ais kosong dan pencuci mulut disediakan secara percuma.
 Menarik!....tadi ada bubur caca...sedap...
Lain kali boleh cuba lagi.
Restoran ini pun tahap kebersihan sangat puas hati.

RESTORAN D'LENGKUAS
Setiap Hari Kecuali hari Isnin
Jam 7.00 pagi hingga 5.00 petang.
Berdekatan Mc Donalds Seri Iskandar.

Lepas ni boleh jadi port makan tengah hari dah...

11 comments:

  1. ikan tongkol singgang tu memang pebret...sesekali kena ubah selera jugak

    ReplyDelete
  2. Rasa macam lama tak makan bubur cha cha.. Sedap.

    ReplyDelete
  3. murahnya.... udahla kedai cnatik... makanan banyak pilihan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memg betol...semua kena dgn selera...konpius pilih...

      Delete
  4. Replies
    1. Makan sedap..restoran bersih..mesti kena up..huhuuhu

      Delete
  5. Kalau ramai pengusaha restoran macam ini tak mustahil mereka boleh berjaya dalam businessnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tu kakak,,,dh repeat dh g kedai ni,..huhu..ramai cikgu nmpk gaya suka g sini..

      Delete
  6. Saya pun dah try makan di restoran nih..mantop!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...